Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ømg fps-drop i PB. Jeg liker det ikke, men jeg må se.

5852664[/snapback]

:!: hehe, klarer å vente til tirsdagen jeg :tease:

Så netopp Madagaskar, der mangla det et par frames, :( syk kryptering og sperre på den. Håper ikke det er vere på ep 16 da.

Lenke til kommentar
En helt sinnsyk bra episode, muligens den beste av alle! Fantastisk at vi fikk se bakgrunnshistorien til Michael, Lincoln, T-Bag, Sucre, han fargede, doctorn osv. Alt henger sammen. Visepresidenten, hva skal en si?  :thumbdown:

5852737[/snapback]

Ey! hørt om spoiler?! (bra du ikke avslørt alt for mye da.

Slik skal det være: ;)

[spoiler]En helt sinnsyk bra episode, muligens den beste av alle! Fantastisk at vi fikk se bakgrunnshistorien til Michael, Lincoln, T-Bag, Sucre, han fargede, doctorn osv. Alt henger sammen. Visepresidenten, hva skal en si?  :thumbdown:[/spoiler]

Lenke til kommentar

Kunne like den episoden; måten den er bygget opp på og hvordan de forhistoriske bitene blir lagt frem. Ja, alt henger oversaskende nok sammen, kan jeg si, uten å spoile noe som helst. ;)

Edit: min screener var synkron og regner den som den beste kvalitetsmessig av de tre som har lekket.

Endret av whom
Lenke til kommentar
Jeg har sett episode 16 liggi ute fra fredag.. Er det noen som har sett den, og kan bekrefte at det er episode 16 ?

5852043[/snapback]

Hallo! hvis du ser 3-4 poster opp er det til og med screenshot fra episoden! :nei:

Lær deg til å se før du spør!

5852646[/snapback]

En screenshot blir ofte lagt ut av tv-stasjoner for å friste seerne til å se episoden. Jeg ser da ingen grunn til å være frekk?

Men uansett, takk for bekreftelsen

Endret av gHETTo
Lenke til kommentar
Hjelp jeg har ikke fått sett episode 14 enda engang!

5853678[/snapback]

Ikke vær redd! Jeg så alle episodene på en uke :)

5853688[/snapback]

eg så episode 1 til 13 på en helg :)

5853694[/snapback]

Hehe, samme her. Ble helt gal da jeg fant ut at jeg måtte vente i rundt 2 mnd på episode 14 :p

Lenke til kommentar
Noen som får det inntrykket av at den serien her kommer til å bli no så jævlig dratt ut? Noen som har hørt om det kommer til å bli flere sesonger? Denne serien burde vært ferdig etter ep 15...

5854713[/snapback]

Etter et intervju med produsenten av prison break, kom det fram at det kanskje blir 5 sesonger av prison break. Idioti i følge min mening. Fox-TV har offentliggjort at de skal sende sesong 2. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555191&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...