Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg kan vedde en stor sum på at Sucre har gjort noe med strømmen slik at de må vente de 3 ukene after all

 

 

:shrug:

5784923[/snapback]

 

Det tror jeg også.

 

Tror forresten ikke det kommer noen lignende pre-release for neste episode. Det var nok bare denne gangen, for journalistene, for å vise at PB er tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kan vedde en stor sum på at Sucre har gjort noe med strømmen slik at de må vente de 3 ukene after all

 

 

:shrug:

5784923[/snapback]

 

 

 

Satser kortene mine på guvernøren :)

 

5785068[/snapback]

 

 

Har egentlig ikke noen tro på guvernøren, men allikevel er det noe som sier meg at han blir redninga after all. De har jo fått fiksa stolen, men lysene i hele fengselet blinka jo som bare faen når de skulle teste driten, så her er det også en mulighet.

 

 

Så da får vi vente med å se hva som skjer når episode 15 kommer ut 24 mars(?).

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Jeg så nettopp et par minutter av første episode i håp om å snappe opp ting som man burde ha lagt merke til helt fra starten. Hvorfor hadde Scofield et avisutklipp av legen hengende på veggen sammen med avisutklipp av broren? Kan det være sånn at det er hun som til syvende og sist vil redde ut Lincoln.

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp et par minutter av første episode i håp om å snappe opp ting som man burde ha lagt merke til helt fra starten. Hvorfor hadde Scofield et avisutklipp av legen hengende på veggen sammen med avisutklipp av broren? Kan det være sånn at det er hun som til syvende og sist vil redde ut Lincoln.

 

5785447[/snapback]

 

 

Ja der sier du noe... Hun har jo antageligvis en del å si. Hvis f.eks Linc skulle fake en kollaps eller noe, så kan jo hun si at han må gjennom en ny legevurdering før han blir satt i stolen og da tar det jo lenger tid... Eller i det hele tatt så er det vel noe hun kan finne på.

 

Lenke til kommentar

Legen har vel egentlig ikke så veldig mye reell makt akkurat nå, så at hun skal save the day har jeg ikke noe særlig tro på. Guvenøren tror jeg heller ikke noe særlig på, han har avvist saken blankt, og er jo tydligvis med på denne konspirasjonen. Nei, jeg holder fast på at det er noen inni fengselet som saboterer henrettelsen, eller at Lincoln dør, selv om akkurat det vil være utrolig teit.

Lenke til kommentar

 

Lincoln dør ikke. Det ville bare drept spenningen i serien. Og da tviler jeg på at de lar han dø i andre episode etter pausen. Men se etter småting som kan få dere til å stille spørsmål. De små papirfuglene. Er det bare et kjennetegn for serien. Eller er det sånn at de blir sluppet ned i rørene for at han skal finne frem senere? Det at han slapp ned et blad nedi ventilen i Episode 1 gjør at man ikke helt forstår hvorfor han gjør det.

 

En annen ting. Jeg tror følelsene legen har for Scofield kan være avgjørende til at hun faktisk vil gjøre noe som er ulovlig for at brodern skal slippe unna. Hvertfall midlertidig. Scofield hjalp henne tross alt i nød fra sinte fanger. Tror hun kommer til å gjøre noe drastisk snart.

 

Endret av Lanka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...