Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei episode.. ikke kjempebra men grei :p

 

 

Hva mer kan de gjøre nå eller håpe på at skjer for at Linc ikke skal dø? Nå har alle de mulighetene vi har fått presentert gjennom episodene gått i grus:

-Å rømme

-At saken blir tatt opp

-At guvernøren hadde gjort noe

-At stolen ikke skulle fungere

 

Hva mer er det da, bortsett fra hvis det dukker opp noe helt nytt?

 

For meg så virker det som om at han kommer til å dø nå og at resten av sesongen kommer til å bli mer fengsel-drama rundt Michael. Tviler på at de kommer til å rømme med det første..

 

Lenke til kommentar

Feh:

Det samme tenkte jeg før han kom på idéen med å ødelegge stolen. Det er derfor meg og deg sitter her, mens manusforfatterne får betalt. De har tidligere gravd noen syke hull, og på geniale måter klart å komme seg ut av dem. Det er det som gjør Prison Break så bra; hver gang du er sikker på at det er over, klarer de å vri det på en eller annen måte sånn at ting går bra igjen.

 

Jeg tror forresten ikke noe på teorien din om at Linc dør i løpet av de neste episodene, det ville bare vært tåpelig.

 

Lenke til kommentar

Hva mer kan de gjøre nå eller håpe på at skjer for at Linc ikke skal dø? Nå har alle de mulighetene vi har fått presentert gjennom episodene gått i grus:

-Å rømme

-At saken blir tatt opp

-At guvernøren hadde gjort noe

-At stolen ikke skulle fungere

 

Hva mer er det da, bortsett fra hvis det dukker opp noe helt nytt?

 

For meg så virker det som om at han kommer til å dø nå og at resten av sesongen kommer til å bli mer fengsel-drama rundt Michael. Tviler på at de kommer til å rømme med det første..

Min teori er nå at vår gode venn Fernando Sucre tar turen inn i veggene og saboterer stolen på en måte noe alà det Michael Scofield gjorde tidlig i episoden. Henrettelsen blir utsatt med 3 uker, og alle våre kjære klarer med nød og neppe å rømme.

:)

 

Lenke til kommentar

Hva mer kan de gjøre nå eller håpe på at skjer for at Linc ikke skal dø? Nå har alle de mulighetene vi har fått presentert gjennom episodene gått i grus:

-Å rømme

-At saken blir tatt opp

-At guvernøren hadde gjort noe

-At stolen ikke skulle fungere

 

Hva mer er det da, bortsett fra hvis det dukker opp noe helt nytt?

 

For meg så virker det som om at han kommer til å dø nå og at resten av sesongen kommer til å bli mer fengsel-drama rundt Michael. Tviler på at de kommer til å rømme med det første..

Min teori er nå at vår gode venn Fernando Sucre tar turen inn i veggene og saboterer stolen på en måte noe alà det Michael Scofield gjorde tidlig i episoden. Henrettelsen blir utsatt med 3 uker, og alle våre kjære klarer med nød og neppe å rømme.

:)

 

5779090[/snapback]

 

 

 

Ja det er nok den største muligheten. Linc blir satt i stolen, gjort klar og alt mulig, men ingenting skjer når de skrur på.. Tenk for et mareritt a! Sitte i stolen og være klar til å dø, men stolen er ødelagt! =/ Fy faen.. Veit ikke om jeg hadde takla det.

 

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil være MYE lettere for gutta og rømme, når de ikke trenger å koordinere med Linc.

 

Hvis Linc blir henrettet kan jo Scofield gå og fikse på rømningsveien til det er klart.

 

IMO blir det piece of cake for Scofield

 

5779115[/snapback]

Jeg hater spoilertags :!:

 

La oss si at Linc dør, og Michael rømmer. Da har Michael feilet i å redde broren, og slipper i tillegg ut dømte kriminelle. Det er jo faktisk 100% bortkastet; han kunne droppet å dra i fengsel og det hadde vært bedre for alle. Det kommer ikke til å skje, det er ikke sånn det fungere

 

Lenke til kommentar

Hater spoilertags sjæl! De siste 10 postene er jo i spoilere :D

 

Hvor lang sentence fikk han egentlig? Du har vel rett, men han blir jo truet på livet av Teabag f.eks... Slipper han ut om 5 mnd så tror jeg han sitter ut. Men det hadde jo igrunn vært latterlig om han ikek rømmer. Tittelen legger på en måte opp til det.

 

Lenke til kommentar
Jeg hater spoilertags :!:

 

La oss si at Linc dør, og Michael rømmer. Da har Michael feilet i å redde broren, og slipper i tillegg ut dømte kriminelle. Det er jo faktisk 100% bortkastet; han kunne droppet å dra i fengsel og det hadde vært bedre for alle. Det kommer ikke til å skje, det er ikke sånn det fungere

 

5779169[/snapback]

 

 

Men så har vi jo fortsatt LJ og dama til Linc.. Hun kommer jo sikkert til å jobbe videre med å få frikjent Linc og det vil nok ikke visepresidentens kone like så det blir jo nok av ting som kan skje...

 

Lenke til kommentar
Jeg hater spoilertags :!:

 

La oss si at Linc dør, og Michael rømmer. Da har Michael feilet i å redde broren, og slipper i tillegg ut dømte kriminelle. Det er jo faktisk 100% bortkastet; han kunne droppet å dra i fengsel og det hadde vært bedre for alle. Det kommer ikke til å skje, det er ikke sånn det fungere

 

5779169[/snapback]

 

 

Men så har vi jo fortsatt LJ og dama til Linc.. Hun kommer jo sikkert til å jobbe videre med å få frikjent Linc og det vil nok ikke visepresidentens kone like så det blir jo nok av ting som kan skje...

 

5779338[/snapback]

 

Hvis Linc dør, og Michael rømmer (han gidder neppe sitte 2 år), vil showet gå ut på at Michael må stikke av alene mens Veronica jobber med å renvaske en død mann. Ikke akkurat det mest spennende konseptet.

 

Lord^: 5 år, med parole etter 2.5.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...