Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir litt rart å sammenligne en dramaserie med en actionserie da...

 

PB er den beste actionserien...Lost er en bra dramaserie..

5561789[/snapback]

Greit, det morsomme slo ikke helt igjennom ser jeg.

 

Jeg skulle bare poengtere hvor hardt Lost suger, da jeg velger Migrapolis (hater det programmet) fremfor Lost.

 

Edit. Får bange anelser om at du muligens ikke refererte til meg. Jaja whatever!

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som vet hvor mange episoder det er av Prison Break? Jeg så nettopp episode 13, og trodde det var den siste, men det kan da ikke slutte der? Var jo ingen avsluttning eller noe

5689550[/snapback]

 

Det er hittil sendt 13 og de fortsetter en gang i mars med nye episoder.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange episoder det er av Prison Break? Jeg så nettopp episode 13, og trodde det var den siste, men det kan da ikke slutte der? Var jo ingen avsluttning eller noe

5689550[/snapback]

 

Det er hittil sendt 13 og de fortsetter en gang i mars med nye episoder.

5689607[/snapback]

 

20. mars for å være korrekt.. Gleder meg helt sinnsykt! :dribble:

Lenke til kommentar
Så den episoden der de rømmer og så kommer de seg ikke gjennom det røret er den siste episoden så langt? Har ikke kommet flere i USA heller?

5690028[/snapback]

 

Stemem det ja, det er det siste som har blit vist av Brison Break til nå men 20 mars braker det løst igjen. :fun:

Lenke til kommentar

Orket ikke lese igjennom alle, men har folk fått med seg at alle episodene har forskjellig writer og director? Og at han som skrev nr.13 tok sitt eget liv i følge rykter. Skal visst være grunnen til at det er så stort sprik mellom episode 13 og 14.

 

13: End of the Tunnel 11/28/2005

14: The Rat 3/20/2006

 

Men dette er en av de beste serier på lenge :yes:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Orket ikke lese igjennom alle, men har folk fått med seg at alle episodene har forskjellig writer og director? Og at han som skrev nr.13 tok sitt eget liv i følge rykter. Skal visst være grunnen til at det er så stort sprik mellom episode 13 og 14.

 

13: End of the Tunnel  11/28/2005

14: The Rat  3/20/2006

 

Men dette er en av de beste serier på lenge :yes:

5690874[/snapback]

 

En litt mindre spennende forklaring kan vel være at de skulle sende 24...

Lenke til kommentar

PB kommer bare til å ha 2sesonger (s1 sluttet med e13) mener jeg å huske ifra special - behind the walls, så blir ikke en hel haug med episoder\sesonger...forhåpentligvis..med mindre produserene bare ser $-tegn og ber forfatterne skrive om :|

Endret av marthhan
Lenke til kommentar

15: By the Skin and the Teeth 3/27/2006

16: Brother's Keeper 4/3/2006

 

Kan virke som 16 er siste, men man vet jo aldrig. I følge tv.com så er disse under 1. sesong

 

Klarer ikke å se for meg en ny sesong heller egentlig, hvis det ikke skjer noe helt utrolig de 3 siste episodene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...