Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må innrømme at

 

No penises = No reality

 

når det dreier seg om fengsler? ;)

5391747[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke om hvor realistisk serien er, men det er vel ganske klart skrevet mellom linjene hva T-Bag gjør med cellekammeratene sine i bytte mot beskyttelse.

Lenke til kommentar

Så nettopp alle 13 episodene. Fy søren. Tror jeg sidestiller denne serien med Lost. Er jo helt fabelaktig laget. Men lurer litt på hvorfor Scofield la inn "matforgiftnings-sak" inni huden. Visste han at dette kom til å skje? Og hva sto det på den lille papirbiten som Burrows fikk i det kjedet med kors? Orker ikke å sjekke :p .

Men helt genialt laget. Definitivt min favorittserie<3

Lenke til kommentar
Så nettopp alle 13 episodene. Fy søren. Tror jeg sidestiller denne serien med Lost. Er jo helt fabelaktig laget. Men lurer litt på hvorfor Scofield la inn "matforgiftnings-sak" inni huden. Visste han at dette kom til å skje? Og hva sto det på den lille papirbiten som Burrows fikk i det kjedet med kors? Orker ikke å sjekke  :p .

Men helt genialt laget. Definitivt min favorittserie<3

5396001[/snapback]

 

det stod: "Eat, 20.10" (ikke sikker på om det var riktig tidspunkt, men var iallefall det som stod på lappen)

Lenke til kommentar

Jeg har fundert litt på hvordan de må komme seg vidre fra stå punktet fra episode 13 nå. Det er kun en teori om hva som kommer til å skje altså ikke noen spoiler med er folk enige i at det eneste som teoretisk sett er mulig er at T-Bag kommer til å knerte den vakta på utsida ta nøklane hans åsså kommer gjengen til å spasere opp til sykestua? Noen som ikke er enige at det vil skje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...