Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel vel. Det er fremdeles nok å ta av hvis han fyren dør. Scofield som må komme seg til helvete vekk fra fengselet, hans masete prisonbuddies, journalistene som unravels en vanvittig korrupsjonsskandale etc.

5791213[/snapback]

Alle show og filmer kan oppsummeres i en setning. Prison Break sin er "Michael Scofield raner en bank og kommer i fengsel slik at han kan rømme sammen med broren sin". Alt annet om journalister og visepresidenter og sånt har ingenting å si hvis showet forlater grunnsetningen. Folk ser på Prison Break for å se Michael bryte ut sammen med broren, og interesse forsvinner hvis sidehistoriene tar overhånd. Verken Michael eller Lincoln kan eller vil dø, og jeg er villig til å satse penger på akkurat det.

Lenke til kommentar

Helt enig med folk her inne. Ville blitt sykt klisjé hvis guvernøren ringer akkurat i det Lincoln skal henrettes. Mener jeg har sett det på ymse serier og filmer. Blant annet "The Green Mile". Han store kraftige fyren som er uskyldig sitter i stolen. Klar til å få straffen, så ringer guvernøren og avbryter det hele. Det er nok det alle venter på skal skje, men så er det nok noe annet som skjer sånn at PB holder på sitt gode rykte.

 

Men så er det spørsmål om hvor langt de kan dra denne serien da. Det samme som skjedde med Lost ville vært uheldig dumt. Hvis de slutter av etter denne sesongen vil det helt klart være tidenes beste serie.

 

Jeg for min del håper Abruzzi kommer tilbake og at Bellick opprettholder sin oppførsel. Så håper jeg Haywire blir satt i fokus igjen :p makan til en ødeleggende person skal man se langt etter.

Lenke til kommentar
Blant annet "The Green Mile". Han store kraftige fyren som er uskyldig sitter i stolen. Klar til å få straffen, så ringer guvernøren og avbryter det hele.

5791292[/snapback]

Da husker du feil, for det skjer nemlig ikke i den filmen.

Er forøvrig en av de få filmene som har fått meg på gråten :blush:

 

Jeg er tilhenger av "Sucre teorien". Jeg tror han saboterer strømmen i siste øyeblikk.

Lenke til kommentar

Synes ikke alt har gått helt smooth jeg, jeg mener Michael ofret jo noen tær o.s.v. Synes alltid det skjer noe som ikke har vært planlagt jeg.

 

Lurer selv på hva som skjer med storebror, dog jeg frykter det værste og håper på det beste.

 

Hint hva som skjer

 

By the Skin and the Teeth

A face from Lincoln's past haunts him on the day of his execution while Veronica raises the dead to prove his innocence. Michael takes guard duty and formulates a new escape plan. A mysterious man sheds light on the conspiracy.

 

 

Lenke til kommentar

det der er jo ikke vits å ha i spoilertekst der da Goodall, siden det er trivian som står på tv.com \ FOX. Det er planlagt å ha 2 sesonger ja, det har vært planlagt helt ifra førsten av. På "special-behind the walls" så er det intervju med de fleste av casting'en og da blir blant annet det nevnt.

Endret av marthhan
Lenke til kommentar
Helt enig med folk her inne. Ville blitt sykt klisjé hvis guvernøren ringer akkurat i det Lincoln skal henrettes. Mener jeg har sett det på ymse serier og filmer. Blant annet "The Green Mile". Han store kraftige fyren som er uskyldig sitter i stolen. Klar til å få straffen, så ringer guvernøren og avbryter det hele. Det er nok det alle venter på skal skje, men så er det nok noe annet som skjer sånn at PB holder på sitt gode rykte.

5791292[/snapback]

 

Ehm, det er vel nøyaktig det som ikke skjer i Green Mile?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...