Gå til innhold

Den stre LAN-spill anbefalinger tråden!


Anbefalte innlegg

Her skal jeg prøve å lage en skikkelig tråd om hvilken spill som passer til hvilket LAN, osv:P

 

Dette kan bli falitt, så det er topp om noen fortsetter med tips nedgjennom tråden, men prøv å gjøre det skikkelig! Da begynner vi:

 

2-3 manns lan:

 

Warcraft 3/ og frozen throne:

 

Veldig stilig spill, samme hvor mange som er med, når dere spiller 2 kan dere spille mot maskinen (kanskje litt kjedelig om dere begge er gode/har spillt lenge). Jeg og en kompis spillte en 2 vs 2 match mot maskinen en gang, brukte vell 4 timer, intens kamp, og vi vannt! :thumbup:

 

CS: Spille 2 stykk på samme server og: der er ham, bak kassen, osv. Dette er altids morro når man kniver folk osv. fordi du vet hvor dem er! :!:

 

Red alert2, Age Of Mythology, andre strategi spill:

 

Samme som warcraft, bare jeg synest warcraft er best:) Age Of Mytholegy er det eneste jeg har prøvd her, men dette spillet er helt rått det også! Som med warcraft, lager du deg store monster og byer, lage store tropper, og knuser motstanderen med magi og våpen.

 

Sacred/diablo:

 

kan vere en gøy forndring, her bygger man seg en karakter, og man følger en historie, banker monster, dreper bosser. Man kan vere mange ting, som fks. Barbar, en ren fighter, eller vil man vere sorcress, som skyter lyn og flammer? Her er 7 klasser: druid, barbar, sorcress, paladin, necromanser, amazon og assasin. Helt topp spill. Sacred har jeg nesten ikke prøvd, men det skal vere for det meste det samme, TROR jeg!

 

4-6 manns LAN:

 

Alle de spillene over, men også:

 

Call of duty: da på LAN med kompisene, ikke internet. Dette er som cs, men litt annerledes grafikk. Dette er en herlig avvekslig om dere spiller mye CS fks.

 

Unreal 2004/2005:

 

Dette er skikkelig stilig, det beste fps mener jeg. Her kan man spille mot hverandre, alle mot alle, capture the flag, og alle på lag og man skal overleve lengs mot monster osv som skal ta deg. Dette kan man si er som CS, men med mye bedre grafikk, det er "fram i tid" så man har plasmavåpen osv. Slosst på toppen av skyskrapere i verdensrommet, man får bare et skikkelig kick.

 

Her er jeg ikke så veldig god, og dere kan sikkert mange flere spill her! Bare anbefal et spill og skriv om det slik som jeg :thumbup:

 

På store lan er det vell for det meste alle slags spill, på internet for det meste, ellers konkuranser.

 

Håper dere folkene her hjelper meg i å tipse og å lage en skikkelig tråd som kan hjelpe andre! Etter hvert vil jeg skrive flere spill som jeg kommer på dem, dette er btw den første veldig seriøse og store tråden jeg har laget:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 mannslan:

Red Alert 2. Morro å spille de kooperative oppdragene.

NOLF 2. Samme her.

Morsomt å spille C&C Renegade når man er 2. Men da må man spille på en internett server med flere spillere. Kan finne noen morsomme strategier da.

 

2-4 mannslan:

C&C Generals med ZH. Utrolig morro med fan maps.

FarCry & DOOM 3 med coop modder. Morro å bruke lagtaktikker i disse spillene.

Worms :p Da mener jeg de gamle 2d versjonene.

Empire Earth. Mest morro med FFA.

 

Opptil 8 mannslan:

Dungeon Siege & muligens 2'ern. Har ikke prøvd den ennå. Denne er faktisk morsom med alt fra 2-8 spillere.

Operation Flashpoint med coop mod. Lar deg spille gjennom oppdragene i det originale OF. Antall spillere varierer etter hvilket oppdrag dere spiller.

Med 6 eller flere går det også ann å spille noen av FPS spillene i multiplayer uten at det blir for kjedelig. f. eks. D3 Deathmatch, MOHAA FFA, BF 1942/2.

Lenke til kommentar

Strategispill er helt konge på LAN :w00t:

*Red Alert spillene

*Ringenes Herre - Kampen om midgard \ Lord of the Rings - Battle for Middle Earth

 

Kan godt spille CO-OP mot boter :)

 

Edit: åja.. "Call Of Duty" hadde jeg glemt.

Det er det eneste spillet som jeg har blitt svett av å spille på LAN.. Det er så SINNSYKT bra lokalt.. Spesielt på mindre LAN der alle sammen spiller det.. :cool:

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...