kilogram Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hotmail er nede Den populære e-posttjenesten MSN Hotmail er nå nede. Det er ukjent når den vil være tilgjengelig igjen. Så mye som 1,2 millioner norske brukere kan være berørt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det fungerer fint her, men jeg er kanskje heldig. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Stakkars fjortisser. Ingen særiøse mennesker bruker vel fortsatt Hotmail? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Stakkars fjortisser. Ingen særiøse mennesker bruker vel fortsatt Hotmail? Hotmail funker da helt ok det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hotmail funker da helt ok det? Ikke etter at de gjorde POP3-støtten så man måtte betale for å få den. Jeg HATER hele designet på msn/hotmail osv. *klemme pop.gmail.com* Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Ikke etter at de gjorde POP3-støtten så man måtte betale for å få den. Jepp, er enig i at gmail er bedre, men viss du absolutt vil ha pop-støtte med fks thunderbird: http://www.boolean.ca/hotpop/ Endret 27. september 2005 av dabear Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det er jo ikke noe problem at Hotmail er nede. Problemet er jo at MSN Messenger er nede. Og siden alle bruker det kan man jo ikke bare bytte IM-tjeneste, selv om jeg gjerne skulle gjort det. Endret 27. september 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Stakkars fjortisser. Ingen særiøse mennesker bruker vel fortsatt Hotmail? Legg deg! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Legg deg! Litt tidlig, er det ikke? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.boolean.ca/hotpop/ Please Note: Microsoft has recently decided that only paying members and existing 'valued' members will be able access Hotmail using outside services such as Hotmail Popper. Hotmail Popper will continue working with a "Hotmail Plus" (or equivalent MSN) account. It will also continue working if you have an older Hotmail account that Microsoft considers a 'valued' account. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) dette er ikke første gangen noe sånt skjer med hotmail/msn bruker hotmail først og fremst til søppelmail så det har liten betydning for meg hotmail er greit det, men hvis vi sammenligner den med f.eks yahoo eller gmail som har 1gb uten at du trenger å være medlem og ikke den teite sperra som tvinger deg til å sjekke kontoen din en gang i måneden samt det som skjer nå kan man jo undre på hvorfor hotmail/msn er så stort... EDIT: både msn protokollen og hotmail funker fint her... tok en liten titt på download.com, msn messenger har lavere score enn både yahoo messenger og icq. Endret 27. september 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det funker her også. Har bare en gammel hotmail jeg ikke bruker mer. I have webhotel. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Funker fint her.. er sjelden inne på hotmail-kontoen min for tiden.. brukte den en del før jeg fikk Gmail. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hyyl! Like stor sak kvar gong MSN er nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå