Gå til innhold

Lian Li vs Chieftec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe erfaring med LianLi, men jeg har et chieftec big tower (midi tower og faktisk..). Og der får du inn mye rart altså! Det som er da, er at Lian Li sine er ca. 10cm dypere. Det merker man når man skal stappe inn hw. Sånn sett er chieftec sitt litt trangt synes jeg, men det er derimot god plass i høyden. Du kan se i profilen min for å se hva jeg har for noe i kabinettet. Skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg investert i et Lian Li PC75! Og det synes jeg du og bør gjøre hvis du har råd.

Vekt synes jeg likegjerne kan være et lite pluss, man klarer jo å løfte det uansett da! Og med vekt, følger stabilitet. Missforstå meg rett, jeg er ikke for tunge kab., men det er ikke noe minus om de er tunge synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er da veldig fornøyd med mitt Chieftec Dragon midi-tower, det er lett å jobbe i, god nok kjøling, lavt lydutslipp og solid kabinett. Kunne godt vært litt mer plass i dybden, men ellers et helt topp kabinett.

Kom på en ekstra minus: Det er så lett og godt å modde at du før eller senere bare modde det ;)

Lenke til kommentar

PCV-serien, om du har råd. Utrolig bra serie, som har høsta masse kjempebra kritikk.

Utrolig god erfaring med PCV1100, veldig bra kabinett, med masse smarte løsninger.

Om du virkelig driter penger, så ville jeg gått for PCV2100 (hakket over, likner litt på PC75, bare PCV løsninger...).

Edit:

LL PCV1100

LL PCV2100

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...