[WV]Raaby Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du har veldig mye penger og skal kjøpe ett kvalitets kabinett, hva kjøper du? Lian li eller Chieftec? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) LianLi PC75USB eller LianLi PC65USB Helst førstnevnte hvis du jeg får så mye penger som du beskriver. Endret 27. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 garantert lian li, chieftec har ikke så stor plass som en lian li og laringsmuligheter,ikke no god kjøling, har gode erfaringer med chieftec miditower, angrer veldig egentlig, ettersom det tungt,dårligkjøling,utseende er rett og slett kjedelig i forhold til lian li og dårlig jobbeplass Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har ikke noe erfaring med LianLi, men jeg har et chieftec big tower (midi tower og faktisk..). Og der får du inn mye rart altså! Det som er da, er at Lian Li sine er ca. 10cm dypere. Det merker man når man skal stappe inn hw. Sånn sett er chieftec sitt litt trangt synes jeg, men det er derimot god plass i høyden. Du kan se i profilen min for å se hva jeg har for noe i kabinettet. Skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg investert i et Lian Li PC75! Og det synes jeg du og bør gjøre hvis du har råd. Vekt synes jeg likegjerne kan være et lite pluss, man klarer jo å løfte det uansett da! Og med vekt, følger stabilitet. Missforstå meg rett, jeg er ikke for tunge kab., men det er ikke noe minus om de er tunge synes jeg. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg er da veldig fornøyd med mitt Chieftec Dragon midi-tower, det er lett å jobbe i, god nok kjøling, lavt lydutslipp og solid kabinett. Kunne godt vært litt mer plass i dybden, men ellers et helt topp kabinett. Kom på en ekstra minus: Det er så lett og godt å modde at du før eller senere bare må modde det Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har et Chieftec Dragon. Veldig fornøyd over plass og kvalitet. Hadde tatt en av di nye Chieftecene! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Lian Li.... Har hatt 3 Lian Li og 1 Chieftec, aldri mer chieftec for meg..! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 vil gjerne ha et STORT kabinett nå kikket på den pc75, men den er ekstremt dyr etter til KUN være en kabinett! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) PCV-serien, om du har råd. Utrolig bra serie, som har høsta masse kjempebra kritikk. Utrolig god erfaring med PCV1100, veldig bra kabinett, med masse smarte løsninger. Om du virkelig driter penger, så ville jeg gått for PCV2100 (hakket over, likner litt på PC75, bare PCV løsninger...). Edit: LL PCV1100 LL PCV2100 Endret 28. september 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå