fmworld Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei, jeg har et lite problem. Jeg kan bare bruke 1 template i mitt forum, har lastet opp flere, men når jeg bytter over til de går det ikke ann å poste. Når jeg prøver å lage en ny tråd kommer dette opp: Template->make_filename(): Error - file posting_attach_body.tpl does not exist Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva slags forum har du? Har du prøvd å søke? Lenke til kommentar
fmworld Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg har phpBB2. Har prøvd å søke ja, uten hell. Endret 27. september 2005 av fmworld Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Eksisterer posting_attach_body.tpl da? Lenke til kommentar
fmworld Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 det er nok problemet, men hvordan jeg fikser det er det jeg lurer på.... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 det er nok problemet, men hvordan jeg fikser det er det jeg lurer på.... Du må jo da skaffe fila. Prøv å legg inn samme fila fra standard-skinnet inn i mappa til det nye skinnet. Lenke til kommentar
fmworld Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Problemet er løst, måtte flytte over enda en fil fra org. skinnet. Uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå