dravisher Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Heisan. Jeg lurer på om det er mulig å oppdatere Firmware eller Software (vet ikke hva dere kaller det:p) på Nokia 6681? Har ikke hatt noen problemer med den, men liker å være oppdatert for det. Jeg har lett litt på nokia sine sider, men finner ingen ting om det der. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er ikke mulig å oppdatere denne telefonen selv (iallefall ikke oppdateringer som er støttet av Nokia). Den må nok innleveres! Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ok. Er det noen kjente 'brølere' i noe FW versjoner som burde oppdateres da? Hvordan finner jeg ut FW versjonen min? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dette veit ikke jeg eksakt om. 6681 er det vel ikke så mange som har, flere som har 6680. Har ikke hørt om noen problemer med 6681, kun positive ord. Du kan evt høre med en mobilforhandler om de har hatt mye problemer med denne telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Firmware-relatert prat hører hjemme i "Programvare, spill og OS". Tråd flyttes Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Har N6680 selv, og er ikke kjent med noen store FW feil, bare småplukk på de tidligste utgavene. Hvordan finner jeg ut FW versjonen min? Du finner FW ved å taste inn #*0000# i vanlig modus. Endret 28. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du finner FW ved å taste inn #*0000# i vanlig modus. ikke langt unna, men det riktige er *#0000# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå