ownCS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg var glad og fornøyd jeg hadde bursdag og jeg fikk bf2 i gave men datan bare slår seg av når jeg skal starte det i følge mine bereigninger burde dette gå glatt på pcen min men det gikk ikke. den har 333mhz processor 128mb ram.. savge s4 grafikk kort å mye mer .. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er dette en dårlig spøk? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg var glad og fornøyd jeg hadde bursdag og jeg fikk bf2 i gave men datan bare slår seg av når jeg skal starte det i følge mine bereigninger burde dette gå glatt på pcen min men det gikk ikke. den har 333mhz processor 128mb ram.. savge s4 grafikk kort å mye mer .. Aldri i livet om det vil gå! Hvilken prosessor er det? (ikke klokkefrekvens) 128MB ram, prosessoren og skjermkortet er uansett for svakt. Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Og da lurer jeg bare på en ting jeg. Hvordan ser dine beregninger ut? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hehe! Dette må være en dårlig spøk. Minimum specs står uansett på baksiden av coveret... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hehe! Dette må være en dårlig spøk. Minimum specs står uansett på baksiden av coveret... Om det var en spøk eller seriøst ment for starter av diskusjonen svare på. Om det var en spøk, så var den dårlig ja, men det har vært nevnt nok ganger nå. Om det var ment seriøst, så har nok han/hun bummet på desimalene, lest feilinformasjon et sted eller noe annet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Han/hun sier at han/hun har et Savage S4 skjermkort. Litt utdatert kanskje? Derfor regner jeg med at resten av specsene stemmer med det som blir nevnt av trådstarter. På tide med ny maskin kanskje? Endret 27. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 det er totalt umulig å kjøre BF2 på den dritt pcen der da:S den der ble sikkert brukt under første verdenskrig :S tviler på at den der tar tetris jeg :S Lenke til kommentar
ownCS Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 nei,, det lægger litt på kabal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå