Juleniss1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en nettbutikk hvor de selger Command & Conquer Gold Edition? En butikk som er nærmest mulig Norge (eller helst norsk) er selvfølgelig best, med tanke på sendingskostnader osv, men alle forslag mottakes med takk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 tviler på at du finner dette spillet nytt. får lete på qxl og ebay, ligger kanskje der vis du har flaks Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis det er pakka med Generals og exp. packen Zero Hour du mener så får du den på www.gamesmix.com for en billig penge Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du mener de har Deluxe Edition? Fant ingen Gold Edition der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hvis det er pakka med Generals og exp. packen Zero Hour du mener så får du den på www.gamesmix.com for en billig penge Var absolutt ikke det jeg mente nei. Det er denne jeg er ute etter: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...3050390-4023658 Dessverre har de den ikke der som dere ser. tviler på at du finner dette spillet nytt. får lete på qxl og ebay, ligger kanskje der vis du har flaks wink.gif Sant nok. Mer er lov å håpe Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 gold edition burde ikke vøre noe problem å finne da. finn frem EA Classics C&C utgivelsen så har du gold edition (`95 edition) om jeg ikke er helt utpå jordet nå. dog ea classics utgivelsen tror jeg er uten covert ops. men om du stikker innom ebay så er det plenty av C&C og få kjøpt, har dog ingen anelse om noen av dem er `95 edition Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 C&C Tiberian Dawn og C&C Tiberian Sun er spill med masse stemning altså, det er sikkert. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hva er forskjellen på deluxe og gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå