Skrue Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Ettersom jeg er invitert på cruise, ønsket jeg å ta en nærmere titt på båten vi skal ombord i. Men dette krever jo installasjon av Java v.m. Men MS støtter ikke lenger denne funksjonenfor XP! Hva gjør man da? Har forsøkt å lete etter alternativer (bl.a.på google), men nei! :sad: Hva er alternativene? Jeg står bom fast. Eller er jeg helt "blond" nå? Håper noen av dere kan gi meg et tips, eller en link. [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-08-16 16:07 ] Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 For ekte Java, gå til: http://java.sun.com/getjava/ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Heelt glimmers Langbein! Du er herved innlemmet i julekortlista mi! [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-08-16 16:14 ] Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det er der det ligger ja... Har lett i flere dager, men nøyde meg med "Java Web Start" som jeg fant på tucows.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå