Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utvidelse av WLAN område

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kjedet meg og lagde en antenneforsterker til et klientkort. Dette burde gi bedre signalstyrke selv om du ikke har noen forsterker på basen.

Brukte en hermetikkboks og lagde et lite hull i den. Så var det bare og sette den over klientkortet mitt (D.Link GWL-122).

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
:!:

Funket den greia der?!?

Seriøst, selvfølgelig vil det hjelpe å bruke en sånn antenne på klienten også. :)

Ja selfølgelig virker den. Hvis ikke hadde jeg ikke laget den :tease:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
For de late så finnes det eksterne antenner som skal være veldig gode som kan kobles direkte til trådløse kort. Jeg kjøpte en slik en selv ved en feiltakelse, men kan jo være greit å ha... selv om leiligheten ikke er stor nok til at jeg kan finne noe sted å bruke den  :!:

For de late?

Har du en databutikk eller elektrobutikk nærmere enn du har en dagligvarebutikk? Etter det er det jo bare å spise opp det som er oppi, etter det tar det 5 minutter å forme det slik at det passer :p

Lenke til kommentar
For de late?

Har du en databutikk eller elektrobutikk nærmere enn du har en dagligvarebutikk?

Hehe, sant det. Hvis man ikke bestiller på nett og bestiller levering på døren da. Men selv om det er mange datanerds her på forumet, så er vel størsteparten ute av døren en gang i blant :) Men for de mindre fingernemme er det kanskje en fordel (jeg er for øvrig en av de heldige som har flere databutikker omtrent like nærme som matvarebutikker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...