Gå til innhold

Trenger anbefalinger om hvilken pc...

Anbefalte innlegg

...jeg bør velge av disse 3:

Gi gjerne begrunnelse for hvorfor jeg burde kjøpe den du synes jeg skal kjøpe. På forhånd, takk.

Første pc:

Stasjonær PC med AMD Sempron 3000+ prosessor, 512 MB minne, 160 GB harddisk og 128 MB skjermkort

Pris: 5000

Andre pc:

Stasjonær PC med Intel Pentium 4 prosessor 516(2,93 GHz), 1024 MB minne, 160 GB harddisk og 256 MB skjermkort

Pris: 6000

Tredje pc:

Stasjonær PC med AMD Athlon 64 3700+(2,4 GHz) prosessor, 512 MB minne, 250 harddisk og 256 MB skjermkort

Pris: 7000

Så det, så.

Endret av Johnvel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen til forumet!

PC1: PCen gir mye for pengene.

PC3: PCen gir veldig mye for pengene.

Hvilket skjermkort et det i hver enkelt pc? Det er ikke antall MB som teller.

PC nr 1: nVIDIA NV34 GeForce FX5200 LE

PC nr 2: NVIDIA GeForce 6200 Turbocache

PC nr 3: ATI RADEON X300

Slik :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bedre? Elkjøp har: Bedre prosessor, større harddisk, og kommer ferdig montert.

Ja den har bedre prosessor. Men jeg synest komplett sin pc gir mer for pengene. ATI RADEON X300 er langt dårligere enn GeForce 6600GT. I tillegg er pcen fra komplett 1205 kr billigere. Bygging av pc er ikke vanskelig.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det bedre? Elkjøp har: Bedre prosessor, større harddisk, og kommer ferdig montert.

Spør litt rundt på forume og hør hvor mange som har kjøpt eller anbefaller og kjøpe pc på elkjøp...... (viss du tror det jeg tror du tror går du på en smell)!!

Ja den har bedre prosessor. Men jeg synest komplett sin pc gir mer for pengene. ATI RADEON X300 er langt dårligere enn GeForce 6600GT. I tillegg er pcen fra komplett 1205 kr billigere. Bygging av pc er ikke vanskelig.

enig me efikkan der

Endret av radier999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...