Gå til innhold

Skal du på kino å se Harry Potter og ildbegeret?

BigJackW

Skal du se Harry Potter og Ildberget på kino?  

106 stemmer

1. 1. Skal du se Harry Potter og Ildberget på kino?

• JAAA! Jeg ska stå å lange køer for å se den på premiæren
      6
    • Ja, Jeg skal se den på kino men kanskje ikke første dagen
      36
    • Kanskje, Jeg får se om jeg gidder eller venter til den er på DVD/etc.
      20
    • Nei, jeg venter til den kommer på DVD/etc.
      15
    • Nei, jeg har ikke planer om å se den i det hele tatt.
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs. Jeg synes filmene har vært for det meste middelmådige sett i lys av bøkene. Mange av scenene har blitt modifisert til det verre (enskjønt forfatteren står bak noen av endringene), mens en mengde billige vitser har blitt inkorporert. Hovedproblemet er etter min mening at de rett og slett ikke fanger stemningen og Potter-universet på den samme underfundige og mystiske måten som bøkene. Ennvidere er de for korte - somme steder har den karakteristiske dvelingen og de inngående logiske forklaringene blitt forkastet til fordel for relative simplistiske og naive redegjørelser. Spenningen har blitt redusert til nærmere null, idet en såvidt får tid til å fordøye hendelsesforløpet.

Selv om jeg mest sannsynligvis kjøper den siste boken i serien, bekoster jeg neppe en kinotur for å sitte i samme sal med høyrøstete småunger, mens jeg må svelge den ene tåpelige vitsen etter den andre. Fysj!

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er Harry Potter fan så har jeg av en eller annen rar grunn klart å få meg alle de forige filmene på kino. Helt utroligt. :hmm: Så skal nok se på denne også. Blir sikkert dratt inn på kinoen av noen kompiser.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

"JAAA! Jeg ska stå å lange køer for å se den på premiæren" :D:D

Gode gud! Jeg gleder meg, har omtrent ikke sett noe fra filmen, så jeg har nesten ingen forventninger! Har avtalt med rundt ti stykker at vi skal se den her i Hønefoss, etterpå skal vi gå og kjøpe Harry Potter og halvblodsprinsen!

Filmen snakkes litt om i denne tråden også forresten!=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...