Frijazz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Øystein Sunde og DeLillos har også solgt mye plater. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skriv en fake salgsliste! Der Sputnik ligger på 3 plass, D.D.E på 2 plass og Satyricon på 1 plass.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skriv en fake salgsliste! Der Sputnik ligger på 3 plass, D.D.E på 2 plass og Satyricon på 1 plass.. Si meg, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 "Superlista er basert på plasseringer på VG-lista, og ikke på salgstall" Smokie var vel bare "norgesvenner" Og hva trenger man for å komme på VG Lista i det hele tatt?, jo salgstall Så listen er nok den som blir rett i forhold til hvor mange som faktisk har kjøpt plater til enhver tid. husk at en artist kan ha flere plater da Husk at artistene skal være norske da... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Morten Abel har også solgt endel. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) D.D.E har vel solgt mest plater i Norge. Det tror jeg å, D.D.E. har solgt vanvittig mange plater. Å de kommer fra Namsos Endret 27. september 2005 av kjexter Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) D.D.E har vel solgt mest plater i Norge. Det tror jeg å, D.D.E. har solgt vanvittig mange plater. Å de kommer fra Namsos Tror jeg også! Jeg er også fra Namsos Rock city! EDIT: post 100 Endret 27. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hmm.....enn Wenche Myhre? Tror hun har solgt en god del.Hun er jo enda svært så populær i Tyskland! Mvh Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Faktisk holder jeg en knapp på Sputnik. Jeg mener å ha hørt noe lignende. Norges største platebutikk er ikke platekompaniet eller Free record shop...det er X anntal bensinstasjoner som selger kasetter og CDer til alle sjåførene og andre veifarende i vårt langstrakte land. Tro det eller ei..men de hørte på sputnik på 80 og 90 tallet! Men det hadde vært morro å funnet noe fakta tall ja. AKIRA Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Anita Hegerland kan skilte med over 6 millioner album. Anita er fortsatt Norges mestselgende soloartist gjennom tidene! Link Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 "Superlista er basert på plasseringer på VG-lista, og ikke på salgstall" Smokie var vel bare "norgesvenner" Og hva trenger man for å komme på VG Lista i det hele tatt?, jo salgstall Så listen er nok den som blir rett i forhold til hvor mange som faktisk har kjøpt plater til enhver tid. Men vg lista tar jo ikke med salgstall fra bensinstasjoner og andre lugubre kneiper... Så jeg er stykt redd at det er sputnik som har solgt mest kassetter , men dde kan vel ikke være så veldig langt bak nå tror jeg. Sier vel mest om smaken til det norske folk Men det skulle ha hvert morsomt å ha sett noen offisielle tall på akkurat det Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Anita er fortsatt Norges mestselgende soloartist gjennom tidene! Da er det tydeligvis ikke hun som har solgt mest da, siden de presisere solo artist, lurer på hvem som har solgt flere da Endret 27. september 2005 av kjexter Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skriv en fake salgsliste! Der Sputnik ligger på 3 plass, D.D.E på 2 plass og Satyricon på 1 plass.. Si meg, hvor gammel er du egentlig? Vel det var vel ment som en spøk, mer eller mindre.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 D.D.E har vel solgt mest plater i Norge. Va noe sånt jeg også tenkte. Man skal ikke leite lenge i folk sine CD-samlinger for å finne en DDE-plate. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 • Sputnik vrakes av bensinstasjoneneBAMBLE (Dagbladet): Norges mestselgende artist gjennom tidene, Knut Sputnik Storbukås (58), selger 90 prosent av platene sine på bensinstasjoner. Men for flere av bensinstasjonkjedene er ikke Sputnik lenger fin nok. [02.06.2001] http://www.dagbladet.no/arkiv/kolumne/?arc...template=kultur Så hvis ingen har tatt over tronen siden 2001 ..... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) D.D.E har vel solgt mest plater i Norge. Det tror jeg å, D.D.E. har solgt vanvittig mange plater. Å de kommer fra Namsos D.D.E suger, det er Åge (fra Namsos han også ja) som er kongen. I 1984 lanseres norgeshistoriens mestselgende plate. Nemelig "Levva Livet" som til nå har solgt i over 275.000 eksemplarer Et av tidenes norske spør du meg. Nettopp vært på konsert med han også, jævlig bra edit: jeg er fortsatt sjokka over at ingen har nevt Åge tidligere i denne tråden Endret 27. september 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 edit: jeg er fortsatt sjokka over at ingen har nevt Åge tidligere i denne tråden Da burde du kanskje pusse brillene dine Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 edit: jeg er fortsatt sjokka over at ingen har nevt Åge tidligere i denne tråden Da burde du kanskje pusse brillene dine hadde jeg hatt Råkkebriller som Åge på Levva Livet bildet så skulle jeg jaggu pusset dem. Sputnik er kanskje Norges mestselgende, men "Levva Livet" er ivertfall det mest solgte albumet da Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ok, er det slik Råkkebriller ser ut. Tror ikke jeg skal ha meg slike. Forøvrig; feil igjen, Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå