HåkonN Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Topic sier vel det meste... Ser de nye skjermkortene har HDTV-utgang... Hva er vitsen med dette hvis man bruker DVI til en Plasmaskjerm?? DVI-Utgangen kan jo gjøre HDTV oppløsninger.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tja, er nå ikke alle plasmaskjermer som har dvi inn.. mens komponent er vel ikke uvanlig Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror ATI kort dekativerer HDTV ut når du ser på en oppskalert DVD. Dette for å tekkes hollywood vil jeg tro. mvh Knut Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg tror ATI kort dekativerer HDTV ut når du ser på en oppskalert DVD. Dette for å tekkes hollywood vil jeg tro. mvh Knut At det var? kan du forklare det litt bedre, ble litt nyskjerrig her. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg tror jeg forklarte meg litt dårlig. Jeg mente vel hovedsaklig å spørre om HD merkene de har begynt å bruke, det datt vel bare ikke ut av meg.. Slik som nye ATI med AVIVO, og flere HD forkortelser i spec`en enn noe annet. Om det sitter noen egne kodeker som forenkler/forbedrer MPEG avspilling, eller om dette er kun salgstriks. Jeg vet nyere Geforce-kort fungerer bedre enn de gamle, pga mer "tilpasset" prosessor (tror det er 6600-serien og oppover), og derfor er mye brukt til HTPC. Men det har vel aldri vært snakk om HD tidligere... Jeg ser vel kanskje fordelen med utgangen, hvis man kun har komponent inngang på utstyret sitt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg tror ATI kort dekativerer HDTV ut når du ser på en oppskalert DVD. Dette for å tekkes hollywood vil jeg tro. Jeg har da kjørt DVD i 720p lenge med mitt gamle ATI-kort. Hva mener du med "deaktiverer HDTV"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå