PetePistola Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Har sittet og surfet litt på bærbare maskinen min nå mens jeg har spillt wow. Så skulle jeg gå inn på mindatamaskin, og da så plutselig alt sånn her ut: Noen som kan hjelpe meg med å få tilbake de gamle ikonen? Endret 27. september 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Du kjører WOW i 16-bit farger? Er sikkert windows som har skrudd over på 16-bit fra 32-bit. Bare å starte PC'n på nytt så skulle det ordne seg. Hvis ikke så kan du legge inn TweakUI, og gå på Repair->Rebuild Icons->repair Now. Endret 27. september 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Er nok ikke det, for jeg kjører wow på den stasjonære, og har den bærbare på pulten ved siden av. Har ikke gjort annet enn å surfe på den i dag. Står i 32, men prøver en reboot nå. Edit: ReBoot funket ikke, men TweakUI funket som bare det! Takk skal du ha Endret 27. september 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå