mrruy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har en Abit Digidice som alle vet blir fort varm. Skal kutte i kabinett veggen for å sette inn en kabinettvifte og 2. Er en dremel sterk nok til dette med litt tålmodighet? Blir glad for svar! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, en dremel fikser det fint. Husk å pusse godt senere da, så det ikke blir noen skarpe kanter, det vil vi ikke ha noe av Lykke til Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 dremel funker fint men du har jo andre alternativ. du kan jo feks. bruke stikk sag med mettall blad. ellers kan du bruke hullbor i en bestemt størrelse. jeg vet at for 120mm vifter bør du bruke 117mm hullbor. du bruker altså hullboret i en drill... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan også drille mange små hull med vanlig borr! ikke like god effekt kansje men det ser i mine øyne penere ut! Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Du kan også drille mange små hull med vanlig borr! ikke like god effekt kansje men det ser i mine øyne penere ut! hehe, det jeg holder på med nå faktisk, ser for jævlig ut! bare sånn det er sagt:P må over å finpusse når jeg får dremelen imorra. : Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Håper du husket å bruke nok maskeringstape, om du brukte det i det hele tatt? Lett å glemme Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 skal jeg med det? sånn jeg ikke pusser vekk hele flaten? her ser dere bilde om det var interessant, så langt har jeg kommet idag; Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Var det ikke plass til 120mm vifte istedet da? Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) 2x80mm gjør bedre jobb enn 1x120.. dessuten kommer harddisken opp i taket på venstresia, og helt nede på høyresia kommer psu'en. så det var det beste jeg fikk til med tanke på mye luftstrøm! :P Endret 27. september 2005 av mrruy Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det som er poenget med maskeringtape er at det øker sjangsen for å få fine kanter. Mange som har gått på den smellen at de ikke brukte maskeringstape, 2. forsøk brukte de det og kantene ble myyye finere. Du sier litt feil der med 2*80mm er bedre enn 1*120mm, det kommer akkurat ann på viftene. Men jeg kan gå med på at 2*80mm kan være best i akkurat dette tilfellet Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hehe, jeg har hax0r vifter som bråker en del og gir jævlig med luft, men ja, lyden er en fryyd! (hvertfall når det lyser *cpu temp: 28C* på lcd'en!)...iforhold til 70C+ som jeg hadde da det var orginalt.. Jeg trenger egentlig ikke fine kanter, fordi jeg skal ha slike på etterpå: Endret 27. september 2005 av mrruy Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nice fan grill! den er mere klassisk, slik JEG liker den Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 mhm, ser mer proft ut enn de jævla Q3 og CS grillene Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor bruker du ikke kutteskiver? får 1000x bedre resultat. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nice grill, en av de jeg liker best Hvorfor trenger du ikke fine kanter på grunn av at du skal ha sånne griller? De skal jo ligge på innsiden, så kantene blir jo synlige...? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ser ut som det er for sent, men her er kanskje den beste måten å lage et rundt hull uten å bruke hullsag: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=434509&st=40 Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 så bra ut det, faktisk hele tråden var fet.. men har laga hull rundt nå, skal bare pusse med dremel til helga... fikser seg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå