Gå til innhold

Ang kutting i kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan også drille mange små hull med vanlig borr! ikke like god effekt kansje men det ser i mine øyne penere ut! :)

hehe, det jeg holder på med nå faktisk, ser for jævlig ut! bare sånn det er sagt:P må over å finpusse når jeg får dremelen imorra. : :hmm:

Lenke til kommentar

2x80mm gjør bedre jobb enn 1x120.. dessuten kommer harddisken opp i taket på venstresia, og helt nede på høyresia kommer psu'en. så det var det beste jeg fikk til med tanke på mye luftstrøm! :p:P

Endret av mrruy
Lenke til kommentar

Det som er poenget med maskeringtape er at det øker sjangsen for å få fine kanter. Mange som har gått på den smellen at de ikke brukte maskeringstape, 2. forsøk brukte de det og kantene ble myyye finere. ;)

Du sier litt feil der med 2*80mm er bedre enn 1*120mm, det kommer akkurat ann på viftene. Men jeg kan gå med på at 2*80mm kan være best i akkurat dette tilfellet :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe, jeg har hax0r vifter som bråker en del og gir jævlig med luft, men ja, lyden er en fryyd! (hvertfall når det lyser *cpu temp: 28C* på lcd'en!)...iforhold til 70C+ som jeg hadde da det var orginalt.. :(

Jeg trenger egentlig ikke fine kanter, fordi jeg skal ha slike på etterpå:

fgemc.jpg

Endret av mrruy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...