Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 vet noen av dere om en bra nettside for og finne hybler til leie?? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg husker ingen hybel side nå, men du kan ringe til skolen å spørre om de har en liste for hybler i den kommunen, fleste skoler har vel et slags system for slikt. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg husker ingen hybel side nå, men du kan ringe til skolen å spørre om de har en liste for hybler i den kommunen, fleste skoler har vel et slags system for slikt. Ja skal gjøre det i morra på skolen...=) Takk for tipset...=) Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hybel.no...? hehe faktisk den eneste siden jeg visste om selv...problemet er bare at det var bare en annonse der fra bodø (som er byen jeg bor i)... Husker sist gang jeg var å så på hybler så hadde kommunen eller no en side med masse hybler fra bodø...husker desverre ike den siden igjen... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan jo spørre han her Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva slags hybel er du ute etter? Sjekk www.student.no, der finner du hyblene til mange av studentsamskipnadene i norge. Ellers er lokalaviser og andre markedssider som www.finn.no fine.. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Du kan jo spørre han her ja ut fra navnet så burde jo han vite det meste om alle slags hybler da han sikkert har vært innom det meste av hybler her i verden i sitt liv som hybelkanin... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hva slags hybel er du ute etter? Sjekk www.student.no, der finner du hyblene til mange av studentsamskipnadene i norge. Ellers er lokalaviser og andre markedssider som www.finn.no fine.. Er ute etter en billigst mulig (liten, stor) enmannshybel nermest mulig sentrum...=) eller i værtfall ikke så langt unna busstoppen så jeg kommer meg på skolen om dagene... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 fant den siden jeg snakket om med litt trykking her og der ut fra "student.no" som en kar her oppe viste meg...tusen tak for hjelpen...=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå