meankanin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) har en pc med 2 x skjermer på samme nvidia pci-e skjermkort, men nå trenger jeg en tredje skjerm. Er det bare å kjøpe et tilfeldig valgt pci skjermkort, så virker alt som fryd og gammen, eller er det noe spesielt jeg må ta hensyn til? Endret 27. september 2005 av meankanin Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis du skal ha to skjermkort må du ha to like kort. Jeg vet ikke om du kan ha 3 skjermer selv med to skjermkort desverre Lenke til kommentar
wormy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) det går det.. BRoren min har det på jobben... Matrox har også bl.a. noen (dyre) kort som du kan ha 4 skjermer på ett kort... ^^ kan se om jeg finner http://komplett.no/k/ki.asp?sku=301398&cks=SER kan ha 4 skjermer i en Endret 27. september 2005 av wormy Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trenger ikke 2 like, har brukt 2 vidt forskellige selv, dog med bare én utgang på hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå