Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

mange programmer som ikke vil installeres!hjelp!

Anbefalte innlegg

Har et problem som irriterer meg grenseløst siden det er visse programmer jeg ikke for installert inn på pcen min som feks Ventrilo, alcohol 120% feilmld jeg for av windows er feil 1606 could not access network location "alluserprofile\startmenu\programs\startup" har norsk win xp vel å merke. 90% av programmene som jeg installerer fungerer som de skal, men de resterende for jeg akkurat samme feil mld. noen som kan hjelpe? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
formaterte for en uke siden ca. problemet oppstod ca 3 dager siden. hva mener du med sikkerhets programmer? har nod32 som antivirus program, og kjører i tillegg adaware og spybot samt webroot til å fjerne spyware og slikt med.

Hvilken brannmur har du?

kun den som er installert inn sammen med sp2

Lenke til kommentar
formaterte for en uke siden ca. problemet oppstod ca 3 dager siden. hva mener du med sikkerhets programmer? har nod32 som antivirus program, og kjører i tillegg adaware og spybot samt webroot til å fjerne spyware og slikt med.

Hvilken brannmur har du?

kun den som er installert inn sammen med sp2

Brannmuren til windows er ikke sikker. Last ned en, f.eks. Sygate har en gratis brannmur.

Lenke til kommentar

Ettersom feilmeldingen sier noe om nettverksaksess problem (felles brueker) gjetter jeg på at du ikke er logget på som administrator.. Mener enkelte programmer krever administrator rettigheter for å installeres.. Prøv det. Evt les feks om ""Error 1606. Could not access network location <common administrative tools>. All users\" error message when you install a program" her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?...Ben-us%3B315352

Lenke til kommentar
Ettersom feilmeldingen sier noe om nettverksaksess problem (felles brueker) gjetter jeg på at du ikke er logget på som administrator.. Mener enkelte programmer krever administrator rettigheter for å installeres.. Prøv det. Evt les feks om ""Error 1606. Could not access network location <common administrative tools>. All users\" error message when you install a program" her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?...Ben-us%3B315352

Er logget inn som admin på pcen, men for ikke installert inn noen visse programmer for det om. Men hva har det å si hvilken brannmur jeg kjører da?skal vel kunne installere programmer for det om ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...