Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fikk full tilgang til Finn.no Et problem hos auksjonsnettsiden Finn.no gjorde at en tilfeldig kunde fikk tilgang til administratorpanelet for nettsiden. Her fantes informasjon om alle brukerne, inkludert passord og e-postadresser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kryptere passordene? Hadde nå heller fortrukket at de hadde hashet passordene i stedet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Absolutt kritikkverdig, ja. Angående artikkelen, så er det vanlig å bruke «- kommentar» i artikler, og ikke hermetegn. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg hadde ikke tillitt til Finn før, og har det ivertfall ikke nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Angående artikkelen, så er det vanlig å bruke «- kommentar» i artikler, og ikke hermetegn. Personlig er jeg enig med deg, men alle artikler må følge samme stil, og derfor benyttes hermetegn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Angående artikkelen, så er det vanlig å bruke «- kommentar» i artikler, og ikke hermetegn. Personlig er jeg enig med deg, men alle artikler må følge samme stil, og derfor benyttes hermetegn. Har lest en del på Programmer.no, men aldri lagt merke til at det alltid brukes hermetegn... Er vel litt ekstra observant i dag, da </ot> Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Heilt mega-super-utruleg at ein så stor nettstad lagrar passorda i klartekst. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 For alt vi vet kan det jo ha vært folk som allerede har utnyttet denne feilen. Undrer også på hvordan de kan være så lite bevisst på sikkerhet. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Administrerende direktør Terje Seljeseth i Finn.no sier til BA at dette er første gang i firmaets historie at slike opplysninger har havnet på avveie. Det skulle da bare mangle, hadde det skjedd flere ganger ville jeg blitt redd. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dette er ikke lov og jeg tviler på at jeg kommer til å stole på finn.no nå. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Journalister vrir av og til på uttalelser de henter inn fra intervjuobjekter. Hvis det er nøyaktig hva Finn.no representanten sa som blir gjengitt her, så synes jeg det var en sleivete uttalelse. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Megatabbe av finn.no. Ikke akkurat god reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå