TigerBlack Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fikk denne "lille" karen her som satt seg på vinduskarmen min her forrige dagen. Var på en av mine vanlige fotosessions på Gardermoen (flyfotografering). Og denne lille saken her føyk runt øra på meg. Jeg fant macro objektivet (les: Sigma 28-135 IF F3.8-5.6 Macro) og fikk omsider ett noenlunde ok bilde av kreket. Nå er jeg ikke veldig dreven på Photoshop ennå, men tror jeg har fått det til ganske greit. Noen som har noe meninger ? Lenke til kommentar
reallars Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I helvete så ekkel! Du har ihvertfall med ditt bilde klart å gi meg insektfobi. Jeg fryser på ryggen... On-topic: Synes det var bra jeg, virker kanskje litt uskarpt, men det er jo fryktelig vanskelig å ta bilde av en flue! Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Artig bilde, Sten arne!! Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 bildet hos meg er veldig uskarpt/mye støy. Enten kraftig utsnitt eller lagt på ett eller annet filter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå