knutroe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg har, på uforståelig vis, fått en flekk med kvae på bakluka på bilen min. hva skal jeg gjøre for å få fjernet dette? eventuelt noen som vet om et middel/stoff som løser opp kvae? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan prøve å gni litt med ei fille fuktet i white sprit, ellers er sitrusrens meget effektivt. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 har prøvd white spirit, og det var lite suksess hjalp ikke i det hele tatt. men, sitrusrens, hvordan virker det, og hvor får man kjøpt det? det er vel ikke det samme som man renser ski med om vinteren, som lukter akkurat som appelsin? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jo, det er det. Klisterfjerner, rett og slett. Funker suverent. T'Weed Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 høres bra ut! skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Den beste flekkfjerneren er uten tvil matolje. (soya-, olivenolje) Lenke til kommentar
craven Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 smør funker ganske bra på kvae Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 jeg har hørt at kaviar og egg med litt basillikum på hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå