Grape Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg er ikke typen til å klage og purre unødig. Men syns dette virker veldig useriøst fra Efast. Det går ikke ann å ringe til kundesupport, tlfnr som er oppført på sidene dems er ikke aktivt. Prøvde å ringe 22009700 som jeg hører etter en liten stund går over til en mobiltlf. Kom i kontakt med en "Kjell" der som skulle sette meg over til en selger, og bare ble brutt. Dette skjedde to ganger, etter det tar ikke "Kjell" telefonen. Får heller ikke svar på noen e-mail til hverken kundeservice eller support. Hva skal man gjøre? Forrige mandag bestilte jeg varen og betalte den samtidig. Får jo ikke kontakt med de i det hele tatt. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da står vi i samme leia Lenke til kommentar
Grape Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Du har samme problem?? Når bestilte du, og du betalte også med Visa? Jeg bestilte 19.09.05 og den stod ferdig behandlet av Efast samme dag, så da skulle jeg utfra dems leveringstider hatt den på døra dagen etterpå. Nå er det jo over en uke siden og ingenting Begynner snart å lure på om jeg skal gå via forbrukerombudet eller noe sånt? Skal prøve å sende en faks til Efast senere idag, tviler på at det er noe mer effektivt, men e-mail og telefon funker hvertfall ikke. Fant adressen her: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=886185812 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå