Owners Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg skal brenne en film på over 7 GB og da trenger jeg DVD plate som har plass til dette.Jeg regner med at dette blir en dual layer.Hvilke DVD plater skal jeg se etter og hvilke program brenner man med?Det er VIDEO_TS. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du trenger slike: Dual plater Og så trenger du nero. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Først må du ha tolagsbrenner. For det andre er det sånn at de fleste billigbrennere støtter kun to-lag på DVD+R, og disse platene er ikke godt likt av DVD-spillere. Dersom du har støtte for to lag, anbefaler jeg Verbatim-plater. Veldig fornøyd med disse, da jeg ikke har hatt noen feilbrenninger med dem. For det tredje bør du være klar over at to-lags plater koster skjorta. som regel lønner det seg å komprimere til én dvd... Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Du trenger slike:Dual plater Og så trenger du nero. Dvs disse? Verbatim DVD+R Media Double Layer 2.4X 8.5GB Advanced AZO 5 Pack Retail Billigere på psdata.Kr 245,- Skal jeg bruke Nero express og DVD videofiles opsjonen? Endret 27. september 2005 av Owners Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Først må du ha tolagsbrenner. For det andre er det sånn at de fleste billigbrennere støtter kun to-lag på DVD+R, og disse platene er ikke godt likt av DVD-spillere. Dersom du har støtte for to lag, anbefaler jeg Verbatim-plater. Veldig fornøyd med disse, da jeg ikke har hatt noen feilbrenninger med dem. For det tredje bør du være klar over at to-lags plater koster skjorta. som regel lønner det seg å komprimere til én dvd... Jeg har NEC 2510 som er en dual layer brenner.Jeg lukter på disse på psdata. Verbatim DVD+R Media Double Layer 2.4X 8.5GB Advanced AZO 5 Pack Retail Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du trenger slike:Dual plater Og så trenger du nero. Dvs disse? Verbatim DVD+R Media Double Layer 2.4X 8.5GB Advanced AZO 5 Pack Retail Billigere på psdata.Kr 245,- Skal jeg bruke Nero express og DVD videofiles opsjonen? Ja. DVD-video files-->Add-->merk alle filene som ligger inne i video-ts--> Add-->finished-->next--->burn--->kryss fingrene og håp på det beste. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Du trenger slike:Dual plater Og så trenger du nero. Dvs disse? Verbatim DVD+R Media Double Layer 2.4X 8.5GB Advanced AZO 5 Pack Retail Billigere på psdata.Kr 245,- Skal jeg bruke Nero express og DVD videofiles opsjonen? Ja. DVD-video files-->Add-->merk alle filene som ligger inne i video-ts--> Add-->finished-->next--->burn--->kryss fingrene og håp på det beste. Ok.Takk til deg og Fidel_Castro for svarene Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Nå trengte jeg ikke slike plater likevel - DVD Fab splittet den for meg og jeg brenner det på 2 vanlige dvd plater. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 DVD Shrink kan komprimere filmen for deg slik at den går inn på en single-layer. Så slipper du å ha den på to plater. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 DVD Shrink kan komprimere filmen for deg slik at den går inn på en single-layer. Så slipper du å ha den på to plater. For sent Sier du det , ja...har Shrink innstallert fra før av så jeg skal se på det hvis jeg skulle komme over det samme igjen.Nå har jeg så mange av de billige DVD platene jeg kjøpte for en tid siden på komplett at det gjorde ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå