Anterialis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei. Har dere noen forslag til høyttalere som skal passe inn i min BMW E36 92'? Jeg vil gjerne ha høyttalere til max 4k, evt. en forsterker ved siden av, men hvor burde jeg plassere denne forsterkeren? Vil ikke ha noe hjemmemekk, skal være ordentlig gjort. Det er også et must at de nye høyttalerene som jeg vet. kjøper, skal passe inn der hvor de orig. høyttalerene kommer ut, dvs. at jeg ikke vil sage ut nye spor. Skal bruke orig. "gitter"/beskyttelse over høyttalerene, slik at det ser originalt ut. Noen tips til hva slags merker som fører høyttalere beregnet til slikt bruk? Vet pioneer har en sånn stor katalog med alle bilmerker og hvilken str. du så skal bruke til hver enkelt bil, men er det noen andre merker som kanskje er bedre? Er ikke god på å mekke lyd og forstår meg ikke mye på det, men har et godt lydøre så jeg hører godt forskjell fra høyttalere til høyttalere. Jeg har i dag en DEH-P7700MP cd-spiller. Holder dette i det hele tatt, eller er det et must med egen forsterker for en del bedre lyd? Et lite poeng er jo det at det er forhåndsvis liten plass til høyttalere, så må være noen småe men gode høyttalere... På forhånd takk Moderatoredit: Rasisme tolereres ikke her i forumet. Ett ord i teksten er byttet ut og advarsel er delt ut. Endret 27. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tror heller du burde i spørre i bilstereo delen av bilforumet. Er nok flere fornuftige svar å få der. Men flere av høyttalerprodusentene lager høyttalere som er tilpasset bilene. Gå\surf innom en litt seriøs butikk, så få r du nok hjelp med det. Og egen forsterker er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Egentlig ikke feilpost, men flyttes fra "Lyd & Bilde -> Audio" til bilstereodelen for å gi bedre respons til trådstarter. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Sorry var ikke meningen å være rasistisk :s Bare et ord uten baktanker.. Men til høyttalerne og en evt. forsterker: Om jeg skal ha en egen forsterker, er det viktig at denne skrus fast et sted hvor den ikke tar opp mye plass, og at den sitter godt der den skal. Hvor kan dette være? På ryggen til baksetene? Opp under bagasjelokket? (sedan ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå