ti-guru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313105&view=detailed Hvorfor så billig? Er den noe bra? Lenke til kommentar
BFG Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har også tittet på denne. Spesifikasjoner på Maxtor Det ser jo ut til å være en veldig enkel og grei løsning, uten noen fancy funksjoner. Hadde vært spennende å høre om noen har erfaring med den, særlig fordi mange virker å være misfornøyd med Maxtor. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har denne, fungerer strålende! Den er jo ikke noen fryd for øyet, men den gjør absolutt det den blir bedt om. Kabler følger med og strømforsyningen er av ekstren type. Løp å kjøp Lenke til kommentar
steaamo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kjøpte 1.stk Usb Maxtor 200GB Personal Storage 3100 disk hos Netshop for ca.1mnd siden, Tok disken i bruk på en fredag var meget godt fornøyd med denne. Men på lørdag var den død, strømforsyningen leverte ikke 12v mere. Jeg har en annen utgave av Maxtor disker som jeg lånte strømforsyning fra for å hente ut data før jeg sendte denne i retur. Fikk ny komplett disk med strømforsyning etter ca 14.dager satte denne også i drift på en fredag og utrolig nok så var denne nye strømforsyningen død på lørdagen etter. Disse varer 1,dag helt utrolig. Disse diskene var ikke brukt på samme sted så det kan ikke skyldes på nettet i huset. Har ikke sendt den siste i retur enda , men tror ikke jeg vil ha en slik i retur mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå