Hansy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei..jeg vet,dette høres helt borti natta ut,men så fikk jeg høre fra en kompis at denne telefonen har 3,1 megapixels..da denne kun har 1,3. Jeg syns dette hørtes veldig rart ut,men han sa helt sikkert at det var det,han hadde hørt det på mobilforetninga der han kjøpte den fra.. Men som jeg kjenner han,så er han en idiot og tar feil på alt,jeg spurte om bildene ble store på pcen: "De dekka hele sjermen"..hærregud Han tror megapixels er bildekvaliteten..men feil,det er størrelsen på bildet.. Iallefall vil jeg høre hva som er sant.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei..jeg vet,dette høres helt borti natta ut,men så fikk jeg høre fra en kompis at denne telefonen har 3,1 megapixels..da denne kun har 1,3.Jeg syns dette hørtes veldig rart ut,men han sa helt sikkert at det var det,han hadde hørt det på mobilforetninga der han kjøpte den fra.. Men som jeg kjenner han,så er han en idiot og tar feil på alt,jeg spurte om bildene ble store på pcen: "De dekka hele sjermen"..hærregud Han tror megapixels er bildekvaliteten..men feil,det er størrelsen på bildet.. Iallefall vil jeg høre hva som er sant.. Nokia 6680 har ikke 3,1 mpx, men 1,3. Vennen din tar grundig feil! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nokia 6680 tar bilder i en oppløsning på 1280 x 960, noe som blir 1,23 megapiksler. Mulig kameraten din mente at man kan legge inn programvare som interpolerer (enkelt og greit forstørrer) bildet til 3,1 megapiksler. Håper dette klarnet opp. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Fortæl din ven, at han selv kan kontrollere billedopløsningen på sin telefon. Han åbner bare et billede, han har taget, og vælger "Vis detaljer". Så vil han se, at i høj opløsning tager 6680 billeder i størrelsen 1280 x 960, som arehei siger - altså ikke engang 1.3 mp, men lidt mindre. Uanset det så har han dog ret i, at 6680 tager nogle vældig fine billeder. Endret 27. september 2005 av Heiberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå