lokeland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Som sagt i tittelen! Logoen er laget for et firma som står for arrangering av partyes og lignende arrangementer som jeg og et par kamerater holder på med nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Det var jo få tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Sprudlende, jeg syns den blir for voldsom, liker heller veldig enkle clean logoer. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 kansje bruke noen andre farger? vet ikke helt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Syntes den var fin jeg. Likte det som stod der og. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg syntes den så litt "rotete" ut. Men likte navnet, ûber events Den teksten i midten så jeg bare på som litt rar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hmmm.. Teksten i midten er vel en ganske original tekst! Og jeg er for å være helt ærlig litt usikker på den. Blir litt ekstra rotete. Uansett blir ikke dette en vanlig logo, men et slags blikkfang på plakater, brosjyrer osv..! Fargene er enkle og jeg holdte meg unna effekter for å ha den fin. Vurderer å lage den i 3Dstudiomax! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flott logo, likte kanskje ikke fonten så godt. Litt for kjedelig tekst på en måte... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flott logo, likte kanskje ikke fonten så godt. Litt for kjedelig tekst på en måte... Enig, logoen var bra, men fonten ødelegger. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 synes den ser litt jentette ut jeg.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jentete? Er det noe som heter det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det er definitivt midten som ødelegger. Fonten ødelegger veldig der. Der er noe til jeg ikke liker men vet ikke helt hva. Men apropo det som står i midten; heter det ikke "We make everyone dancing"? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Kanskje.. Det har jeg egentlig ikke reflekert så mye over gitt! Greia ble jo lagt på rein impuls. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Men apropo det som står i midten; heter det ikke "We make everyone dancing"? Nei, på norsk vert det : Me får alle til å danser. Det skal vere slik det står. (to) dance = (å) danse --- (I'm) dancing (now) = (Eg) danser (no) Endret 1. oktober 2005 av incanus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Uansett tror jeg ikke det er så alt for farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå