Gå til innhold

Gothic 2 Add-on ute 24 oktober.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, flaks at jeg enda ikke har kjøpt GOthic 2 enda da. Kjøper gold-pakka når den kommer.

Har spilt Gothic 2 utrolig mye, men det har vært vanskelig for meg å finne den inntil nå nylig, da dt nye opplaget kom. Desverre betaler jeg ikke 299 for et spill som er veldig gammelt. Får se hva Gold-pakkaa blir å koste da. :)

Lenke til kommentar

Dette høres bra ut, får se om jeg har penger til når den kommer ut så jeg kan kjøpe. Gothic er noen av de beste spillene jeg har spilt, må absolutt støtte dem som lagde det.

Jeg gleder meg til Gothic 3 kommer ut da. Den burde bli kjempe bra. Men tror det blir best å spille NOTR før G3, siden historien fortsetter vel fra G2 til NOTR og så til G3.

Lenke til kommentar
Historien går i fra G2 til G3. NOTR er mer bare en sidefortelling i G2. Men den gjør at spillet og historien føles mer komplett, så NOTR anbefales absolutt!

Sant det. Det er en del ting, statuer og andre saker, som får en mening med NOTR. Det kan virke som om at NOTR var med fra begynnelsen av, men ble sløyfet og heller skilt ut som en add-on. Ikke at jeg tror det, men det kunne vært sånn.

Se på disse stonehenge-lignende formasjonene nær Onars Farm og andre steder. Disse lurte jeg på hva var. I NOTR får disse en mening.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Historien går i fra G2 til G3. NOTR er mer bare en sidefortelling i G2. Men den gjør at spillet og historien føles mer komplett, så NOTR anbefales absolutt!

Sant det. Det er en del ting, statuer og andre saker, som får en mening med NOTR. Det kan virke som om at NOTR var med fra begynnelsen av, men ble sløyfet og heller skilt ut som en add-on. Ikke at jeg tror det, men det kunne vært sånn.

Se på disse stonehenge-lignende formasjonene nær Onars Farm og andre steder. Disse lurte jeg på hva var. I NOTR får disse en mening.

Ok så det er sånn ja. Men det høres bra ut, er jo en del ting jeg har lurt på mens jeg har spilt Gothic. Da må jeg nesten kjøpe meg NOTR, det hørtes veldig interessant ut.

Lenke til kommentar

Høres ut som om det er en kjempe bra expansion hvis ting integreres så godt med det originale spillet.

Er det noen som har funnet dette på en butikk som sender til norge?

Lenke til kommentar

http://www.bontonland.cz/ sender vistnok rundt i verden. Har ikke prøvd det selv, men folket på rpgdotforumet virker å ha gode erfaringer med bontonland. Siden er også på engelsk.

Men det som kanskje er mer interesant, er at Gothic 2 Gold, som antagelig inneholder NOTR kommer ut i USA den 24. oktober til kun $19.99.

Edit: Så at Dinsdale hadde nevnt Gold-pakken i førsteposten. Men uansett, det er vel den som blir mest aktuell vil jeg tro...

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...