Merovingian Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei =) Kan noen "godkjenne" denne PCen? Skal brukes til spill, film og musikk Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva skal du med den 80gb hd`en? Og hva skal du med et agp skjermkort på et HK med pci express? Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ja det samme lurte jeg på. hvis du vil ha litt hjelp med å finne en bra pc i deler så send meg en pm! Endret 27. september 2005 av larswey Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Her var det mye å sette fingeren på. Hvis det er komplett 10000 kroners spill-pc du er ute etter,så er denne mye bedre. Hvis du konfigurerer den selv og tar bort alt "dill-dall" du ikke trenger,så kan du velge en bedre skjerm eller skjermkort og fortsatt holde prisen under 10000 kr. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja det samme lurte jeg på. hvis du vil ha litt hjelp med å finne en bra pc i deler så legg meg til på msn! [email protected] hmm.... Noen som er desperat og legger ut hotmail addresa si her i forumet..... Husk en ting! Alle i hele verden har tilgang til den nå Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ja det samme lurte jeg på. hvis du vil ha litt hjelp med å finne en bra pc i deler så legg meg til på msn! "redigert mail adr hmm.... Noen som er desperat og legger ut hotmail addresa si her i forumet..... Husk en ting! Alle i hele verden har tilgang til den nå Hehe, den må vi sende rundt omkring :!: Neida.. Ganske dumt av deg larswey... Endret 27. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 synes at dere kan redigere bort e-mailen hans selv om det var hans feil trenger vi ikke henge ham ut... Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Det som er att jeg ikke vil ha PCI-X, men AGP.. og for det andre så vill jeg heller ha HyperX PC5400 minne enn OCZ PC 3200... 80 GB disken er kun for windows, andre er for stuff... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det som er att jeg ikke vil ha PCI-X, men AGP.. og for det andre så vill jeg heller ha HyperX PC5400 minne enn OCZ PC 3200... 80 GB disken er kun for windows, andre er for stuff... Hvorfor har du da valgt et hovedkort med PCI-E? Hva er egentlig grunnen til at du ikke vil ha PCI-E? Hvorfor har du egentlig valgt IDE disker og ikke S-ATA? En AMD pc vil gjøre en bedre jobb som spill-pc enn den Intel pc'en du har satt opp. Edit:Skjermen du har valgt er også noe jeg ALDRI ville kjøpt i dag. Kjøp LCD er mitt råd! Endret 27. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 grunnen til at jeg ikke vil ha PCI-E, er at jeg rett og slett ikke liker det... angående HK så kan jeg skifte det ut til ett AGP... Prossesor kan vel også skiftes ut... angående skjerm er det smak og behag... jeg liker ikke LCD fordi mørke farger blir helt rævva på de Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 her har jeg bygd en ny pc, til nesten 11K , med PCI-E, AMD og S-ATA berre si meg hvilken av dem som er bedre... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) 1. grunnen til at jeg ikke vil ha PCI-E, er at jeg rett og slett ikke liker det... 2. angående HK så kan jeg skifte det ut til ett AGP... 3. Prossesor kan vel også skiftes ut... 4. angående skjerm er det smak og behag... jeg liker ikke LCD fordi mørke farger blir helt rævva på de 1. Vel, versågod å kjøp maskin uten særlige oppgraderingsmuligheter for skjermkort. 2. ^^^ 3. En AMD prosessor kan ikke brukes på Intel Sokkel. 4. Smak og behag. Velg CRT hvis du syns det er best. Endret 28. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du burde ha riktig skjermkort og kanskje kjøpe en større HDD enn å ha litt "overkill" på RAM'n din.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 250 GB SATA og Sapphire X800 512 MB GDDR3 skal vel rekke for det meste tror jeg Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) grunnen til at jeg ikke vil ha PCI-E, er at jeg rett og slett ikke liker det... angående HK så kan jeg skifte det ut til ett AGP... Prossesor kan vel også skiftes ut... angående skjerm er det smak og behag... jeg liker ikke LCD fordi mørke farger blir helt rævva på de Liker ikke PCI-E? Det må være en av de merkeligste uttalelsene jeg har hørt i dette forumet. Forskjellen er jo bare at PCI-E er bedre og at AGP er på vei ut av markedet. Et HK med PCI-E er også bedre enn et med AGP. Du gjør derfor et lite smart valg hvis du går for AGP. Når det gjelder LCD skjerm,så husk på at utviklingen på de har vært ENORM det siste året. Jeg har selv hatt en svært god 19" CRT skjerm,men har nå en Nec LCD og ville aldri i verden hatt CRT skjermen tilbake. Det er ditt valg hva du kjøper,men jeg synes du gjør noen dårlige valg. Edit:Det siste oppsettet ditt ser forresten brukbart ut. Bortsett fra skjermen da. Jeg ville også valgt et X800XL skjermkort i stedet for det du har valgt. Endret 28. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 @morten: Men er ikke 512 MB GDDR3 bedre enn 256 DDR da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå