Chasseur Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jepp. Synes selv det var en farlig god ide! Bare bli med hvis du vil, på en betingelse, at du lager siden ferdig! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 hehe ikke en dum ide det EirikEb. Syns det med HTML går greit nå, men har lyst til å lære meg det med design siden det er for meg det viktigste å lære. Hvordan lager man et design på f.eks bakgrunn meny osv. noen som kan bare lage en enkel en i Photoshop bare for å få en forståelse, ikke noe store greiene bare en skisse for å få det litt klarere enn bare i ord. Ville vært til en KJEMPE hjelp. Tusen takk for alle de flotte svarene folk kommer med her Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tja, prøv www.purephotoshop.com f.eks. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og søk etter photoshop tutorials i google. Og prøv deg frem med verktøyene i photoshop, og se på Hjelp-menyen i photoshop, står mye matnyttig om verktøyene og funksjonene der. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Begynn enkelt, og jobb deg videre! De viktigste verkøyene når en lager sider i photoshop, er markeringsverkøtyet, bøtta, gradient, brush/pencil og kreativitet. I hvertfall når jeg lager sider. Som sagt, ikke prøv å herm etter de best her, men bare fortsett og fortsett! LAg en side, få litt kritiikk her, les den, jobb med den, lag en ny en, osv! Endret 5. oktober 2005 av Eirikeb Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det viktigste å huske på når man lager websider er at ingen begynner på topp. Hold deg til det du mestrer og at all kritikk, dårlig eller god, er god som gull, det er det man lærer mest av... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 det går fremover, men sliter litt med en ting. Hvordan går jeg tabellen min til menyen til å få sånne enkle rammer som den menyen Her på høyre side har? bare svarte streker ikke skygge eller fet "1" er for kraftig Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bruker du tabeller sier du? Ban bruker css for å setter border. border: 1px solid black; Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Bruker du tabeller sier du? Ban bruker css for å setter border. border: 1px solid black; hvordan setter jeg inn css i mitt html skjema? får det ikke til hvis mulig lag et eks. på en tabell Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) ingen? Endret 8. oktober 2005 av crapgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå