Gå til innhold

Kan harddisken henge oppned??


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-08-19 15:15, Simen1 skrev:

Quote:


Den 2002-08-19 07:06, Günther skrev:

_____________________________________________

Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv..


Vet ikke om du mente dette ironisk eller ikke..

 

Men vet du hvorfor hasj-røykere røyker hasj? Det er fordi de ikke vil tenke sine egne tanker. Vet du hvorfor de ikke vil tenke sine egne tanker?. Det er fordi ... vel ... fordi de har tanker de ikke orker å tenke. I stedet for å tenke og slite litt, så bedøver de bare følelsene dine og skyver problemene forran seg. I stedet for å få kortvarige og intense depresjoner så får de en varig depresjon som bare forsterker seg jo mindre man tenker. Hvordan behandler røykerne en økende depresjon... Vel med mer hasj selvfølgelig..

 

Skjønner tegninga?

Eller for å være tøff ! :razz: btw. er utdrag fra Luxus Leverpostei -Dop er tingen :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-16 21:07, Andlier skrev:

Quote:


Den 2002-08-16 18:04, magne30 skrev:

barre heng'en opp ner du det gjøkke no bare borr no høl i pcen jeg satte en har tisk i et rart hulle i daten så det smalt nedi sys. batteriet så det ble fukka


 

Litt av en språkstil du har
:grin:
Hvor er Herr_ordbok?

 

Tror han mente : Bare heng harddisken opp-ned du. Det gjør ikke noe. Bare borr noen hull i PC'en. Jeg satte en harddisk i ett rart hull i data'n så det smalt ned i systembatteriet, så det ble fucka.

 

Men... det kan jo være noe helt annet, som at aliens er i ferd med å overta jorden også :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...