Gå til innhold

Kan harddisken henge oppned??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen begrensinger på hvordan harddisken skal stå. Bare sjekk hjemmesidene til produsenten. Mange OEM'er plasserer HD'en på uvanlige måter. f.eks "opp ned" eller på siden.

 

Det er bare Heat-pipe-kjølere og noen CD-rom'er som må stå en bestemt vei, men de fleste CD-rom'er kan plasseres både horisontalt og vertikalt.

Lenke til kommentar

Til dere tvilere: Manger OEM'er gjør det (HP, Compaq, IBM osv.)

 

Det er heller ingen løse deler i disken. Alt sitter veldig godt festet i den den mest massive siden av harddisk-kassen. Bare åpne en gammel eller ødelagt disk og se.

 

Hvis det ikke var slik ville sikkert harddisken blitt ødelagt under frakt osv.

 

MAO. Ikke hør på synserene. Se hvordan IBM-gutta gjør det på ferdig-PC'ne eller sjekk spesifikasjonene og "hvit-papiret" på harddisken.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-19 06:31, Blod skrev:

kan snu det meste oppned men pass på for rare lyder.


og herr_ordbok har blitt banna... kankke skjønne det...
:roll:


 

Ikke jeg heller.. :wink: Er sikker på at hans Ånd vil leve videre her på forumet.

 

HM.. JEG hadde ikke hengt hardisken opp ned. Eller på siden for den sags skyld. Kanskje jeg er litt for paranoid .. :smile:

Lenke til kommentar

Begge IBM 74GXP diskene mine MÅ henge fra ide kablen altså lodrett får å i det heletatt fungere..

 

Spinner ikke opp engang hvis de ligger vanlig..

IBM disker er noe forbanna drit..

 

Hele strømkontakten fulgte med ut når jeg skulle ta den ut engang.. Skjedde på begge selv om jeg var meget forsiktig etter det skjedde på den ene..

 

Helt latterlig! Nå er de loddet på men diskene må altså henge å dingle for å fungere..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-19 07:06, Günther skrev:

_____________________________________________

Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv..


Vet ikke om du mente dette ironisk eller ikke..

 

Men vet du hvorfor hasj-røykere røyker hasj? Det er fordi de ikke vil tenke sine egne tanker. Vet du hvorfor de ikke vil tenke sine egne tanker?. Det er fordi ... vel ... fordi de har tanker de ikke orker å tenke. I stedet for å tenke og slite litt, så bedøver de bare følelsene dine og skyver problemene forran seg. I stedet for å få kortvarige og intense depresjoner så får de en varig depresjon som bare forsterker seg jo mindre man tenker. Hvordan behandler røykerne en økende depresjon... Vel med mer hasj selvfølgelig..

 

Skjønner tegninga?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-19 15:24, DeltaVifte skrev:

Tenker jo ikke noe mindre hvis man røyker hasj. :smile:


Vel, man får en avslappende følelse og er en måte å roe ned på. (kanske ikke første gangen da man er spent på virkningen, men jeg snakker ikke om 1.gangs testing da.) Særlig avslappende og "følelses-bedøvende" er det om du har opplevd noe kjipt.

 

Ta f.eks kjærlighetssorg som et eksempel. Har du lagt merke til at man kommer mye fortere over det om man blir skikklig lei seg og får utreagere, enn om man tar en trøste-joint eller holder det inni seg og ikke utreagerer?

 

Mennesker har et følelsesspekter, og det er meningen vi skal bruke det. Det er i hvertfall en mye bedre "selv-medisin" enn å røyke en joint eller 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...