Marius5051 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Er dette et godt tilbud? Forslag til forbedringer? Ikke over kr 9000,- Vil det eventuelt være billigere å kjøpe enkeltkomponenter og bygge selv? link=P Edit: Glemte link i min iver Endret 27. september 2005 av Marius5051 Lenke til kommentar
Energi Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hmm, er det bare meg som er blind eller har du glemt å linke pcen du snakker om? Jeg ser den iallefall ikke. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) jeg tror det ville blitt billigere og kjøpe enkelte deler og bygge selv, dette er også mye morsomere og mer lærerikt for de som ikke har gjordt dette før. hvis du bestemmer deg for å kjøpe løse komponenter så kan du si ifra til meg så kan jeg hjelpe deg med å finne det du trenger! send meg en pm så får du min msn Endret 27. september 2005 av larswey Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ville satset på å kjøpt deler og bygget selv..Mye kulere.. Lenke til kommentar
spiritmoon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7080 ta vekk winxp så har du en mye kraftigere maskin til samme prisen evnt - kjøp løse deler ifra shg.no og bygg selv, dem har vel noen av de billigste delene her til lands =) Endret 27. september 2005 av spiritmoon Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 du akn også få shg til å bygge da...mye medre med garanti osv. om noe ikke funker har du ett problem om du bygde selv Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 du akn også få shg til å bygge da...mye medre med garanti osv. om noe ikke funker har du ett problem om du bygde selv det er jo ikkeno prob med garanti selv om du bygger selv! Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Det ser ut til at jeg bygger PC selv! Med det trenger jeg noen råd, vurderer en SLI-løsning, det virket spennende, men er det blitt rimelig enda? Er det virkelig mye å hente? Tenker isåfall å kjøpe et toppklassekort, "Point Of View GeForce 7800 GT" eller noe i den duren, for å ha mulighet til å oppgradere senere osv.. Ikke det at jeg vet om dette er en god ide eller ei. Ellers er rundt én gig ram og en passe stillegående vifte (120mm) det eneste jeg ønsker, kan også nevne at jeg har vært svært fornøyd med en 200 seagate barracuda HD.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis du skal bruke pc`n primært til spill, ville jeg nok gått for et annet skjermkort, de LE-kortene er ikke av de røffeste i dag. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Det ser ut til at jeg bygger PC selv! Med det trenger jeg noen råd, vurderer en SLI-løsning, det virket spennende, men er det blitt rimelig enda? Er det virkelig mye å hente? Tenker isåfall å kjøpe et toppklassekort, "Point Of View GeForce 7800 GT" eller noe i den duren, for å ha mulighet til å oppgradere senere osv.. Ikke det at jeg vet om dette er en god ide eller ei. Ellers er rundt én gig ram og en passe stillegående vifte (120mm) det eneste jeg ønsker, kan også nevne at jeg har vært svært fornøyd med en 200 seagate barracuda HD.. Takker for alle svar! Ikke noe poeng i å gå for SLI. Når den tid kommer at du trenger en oppgradering vil helt sikkert det eneste fornuftige være å kjøpe et nytt skjermkort isteden for enda et 7800GT kort som sikkert er relativt sett utdatert når den tid kommer. Edit: For å bruke et eksempel, kunne du tenkt deg å kjørt to FX5950 Ultra kort i SLI i dag?? Nei, neppe. Skulle du oppgradert dette hadde du skiftet ut kortet. SLI funker for dem som skal makse alt til det ypperste, men er ikke noen fornuftig måte å "future-proofe" på. Se bort fra at FX5950 kom før SLI -ment som en illustrasjon. Endret 29. september 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du akn også få shg til å bygge da...mye medre med garanti osv. om noe ikke funker har du ett problem om du bygde selv det er jo ikkeno prob med garanti selv om du bygger selv! sant, men la oss si at du kjøper fra to forskjellige nettbutikker og bygger selv og ingenting skjer når du trykker start. hvem skal du klage til da? eller om det er noe annet tull. neinei...bestill alt fra én butikk, det er mitt ninjatips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå