mgullak Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har en 3 Com OfficeConnect Wireless 11g hjemme som nekter å fungere. Den har fungert helt topp siden jeg fikk den for cirka 6 uker siden, men så plutselig så sluttet den bare å fungere. jeg har prøvd å kutte strømmen (3 com sier at den skal resette seg da), men uten hell. Jeg har prøvd å gå inn på routeren med den cd rommen som fulgt med produktet, men da får jeg en feilmelding som sier at pcen ikke klarer å kjenne at det er noe i den andre enden. Det er også et alert lys på routern som lyser konstant. Hver gang jeg rebooter routern så begynner det røde alert lyset å lyse etter noen få sekunder. skjønner ikke hva dette kan være for noe, håper det er noen andre som har litt mer peil og klarer å hjelpe meg litt. Mvh Martin Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøv å resett routeren. Dette er vanligvis tilgjengelig med en penn e.l. i et lite hull bakpå routeren. Hold det inne til lys på fronten blinker (~10 sekunder). Funker ikke dette, kan du reklamere. Lenke til kommentar
mgullak Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ikke noen hull bak der... Står i bruksanvisningen hvordan man skal gjøre det, et eller annet om at man skal ta ut ledningen, løpe en runde rundt huset, ta en liten trall for så å sette i ledningen igjen. Når man vet om man har lykkets eller ei står det ikke noe om. Tror egentlig man ikke resetter noenting når man drar ut sladden. Bare et lite kompromiss de la inn i bruksanvisningen for å kompansere for dårlig design... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da får du bare la den stå uten strøm noen timer, hvis det ikke hjelper så er det nok bare å legge den i esken Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Napp ut strømmen og alle nettverkskablene, ta en kabel fra wan til port 1 feks og sett på størm igjen. Vent noen sek napp ut alt og koble på som før.. Lenke til kommentar
tatus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Pussige greier.. Akkurat det samme har skjedd med min trådløse, som forøvrig er helt lik din. Har fungert knirkefritt i ca 1 år nå, men for 2, eller var det 3 dager siden, så kuttet den helt ut. Kun Alert og powerlampa som lyser. Stod uten strøm over natta, uten at det hjalp noen ting.. Skal prøve det med wan til port1 og se hva som skjer.. Lenke til kommentar
tatus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Og det hjalp nada.. Kjøpe ny kanskje..?? Lenke til kommentar
tatus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som kan hjelpe..?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå