eSik Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Sliter med et merkelig problem. Når jeg skal spille MP3 eller mpg filer i f.eks. WinAmp eller WMP spilles filmene/sangene 3-4 ganger raskere enn de skal avspilles. Det samme med ISDN ikonet nederst i høyre, hvis ISDN småjobber blinker denne febrilsk. Tenkte problemet lå i tastaturet, at en knapp hadde hengt seg opp eller noe slikt, men neida, uten tastaturet har jeg samme problemet. Noen som kan hjelpe meg? Irriterer meg grenseløs over dette, sitter med mye fet musikk og mange nye filmer jeg ikke får noe ut av!! Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 kjører du noen windows tweaks?. hadde noen sånne greier før, når jeg tweaka windows. fant et prog som fikk alt til å gå fortere. det var litt digg men alt ble som hos deg. måtte bare fjerne det og legge inn de fleste drivere på nytt. hva slags windows kjører du+ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Husker ikke helt hva grunnen til dette var, det har vært oppe før, vet jeg. Du kan prøve en annen output-plugin. Gå til Preferences/Plug-ins/Output og velg enten waveOut eller DirectSound. Eller du kan søke i forumet. :smile: Lenke til kommentar
eSik Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Prøvd dette uten hell. Det merkelige er at problemet ikke eksisterer i MusicMatch, men MM er IMHO ubrukelig til MP3 avspilling og MPG. jeg vil ha WinAmp og WMP til å fungerer :razz: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kan prøve og sette systemet tilbake i tid. Noen windows versjoner støtter det. Ville ha lagt inn Windows på nytt. Windows update kan kanskje også hjelpe. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Ja, prøv å restore maskinen! da kan du sette maskinen tilbake slik den var før den ble sånn. Hvis du har winxp så ligger "System Restore" i System Tools på start menyen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå