Gå til innhold

Savner to emner på forum.hardware.no

Anbefalte innlegg

Vet vi har "Tilbakemeldinger om forumet" men savner alikevel ett emne på forum.hardware.no, mange av de andre under-forumene har dette:

Tilbakemeldinger til forum.hardware.no

Feedback, spørsmål vedrørende nettsiden, tips og ønsker om forbedring.....

Savner også ett eget emne om eksterne komponenter på forum.hardware.no:

Tastatur, mus og tegnebrett.

Spørsmål og diskusjon vedrørende tastatur, mus og tegnebrett og tilhørende utstyr.

Begynner å bli en del å velge mellom nå og greit å kunne utveksle erfaringer i ett eget forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig når det gjelder det med at vi trenger en kategori for eksterne enheter som mus og tastatur. Så vidt jeg husker er dette tatt opp tidligere, men jeg er usikker på om forumstyret har diskutert dette.

Når det gjelder ditt første forslag, så skjønner jeg ikke helt poenget. Forumkategorien du nå har postet i er for tilbakemeldinger til hele forumet, uavhengig av om det er til hardware.no, programmer.no, akam.no osv.

Tilbakemeldinger som gjelder spesifikke underforumet og/eller forumkategorier, kan (men må ikke) tas i tilbakemelding-kategorien til søsternettstedet som drifter de aktuelle kategoriene. For eksempel kan tilbakemeldinger vedrørende underforumet "Spill" tas opp under "Tilbakemeldinger til Gamer.no".

Vi trenger ikke en egen forumkategori utelukkende for tilbakemeldinger til hvert enkelt forum, som f. eks. "Tilbakemeldinger til forum.hardware.no" og "Tilbakemeldinger til forum.gamer.no", det vil gjøre situasjonen enda mer uoversiktlig og frustrerende for brukere som ønsker å poste en tilbakemelding vedrørende forumet. Ikke alle brukere er klar over hvor mange nettsteder HW-nettverket egentlig omfatter, og er derfor usikker på om f. eks. "Overklokking" er en del av Hardware.no eller ikke.

Jeg synes at det fungerer bra slik det er i dag, men personlig synes jeg at tilbakemeldinger til forumet, uavhengig hvilket søsternettsted som har ansvaret for forumkategorien, skal samles i en forumkategori. Denne forumkategorien er den jeg nå har postet i, nemlig "Tilbakemeldinger til forumet".

Edit:

QUOTE (Pingla @ 27/09/2005 : 13:10)
Vet vi har "Tilbakemeldinger om forumet" men savner alikevel ett emne på forum.hardware.no, mange av de andre under-forumene har dette

Hvilke andre underforumer har dette? Så vidt jeg vet er det ikke et eneste søsternettsted som opererer med en egen forumkategori kun for tilbakemeldinger vedrørende forumet.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Savner også ett eget emne om eksterne komponenter på forum.hardware.no:

Tastatur, mus og tegnebrett.

Spørsmål og diskusjon vedrørende tastatur, mus og tegnebrett og tilhørende utstyr.

Begynner å bli en del å velge mellom nå og greit å kunne utveksle erfaringer i ett eget forum.

4913104[/snapback]

Savner tilbakemelding fra HW-drift på denne, eller må man lage en poll for å logge stemningen først?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...