norseson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei, Eg har eit problem med ein SATA disk, Eg har fått eit virus og må formatere. Har tidligare hatt problem med ein SATA disk på 300GB. Har service pack 1 og fikk ikkje tid til å oppgradere før viruset to knekken på maskina. Med service pack 1 kan jeg ikkje ha så mange GB, derfor fikk eg ein registerfil som gjorde slik at eg kunne bruke meir enn 127GB. Men den registreringa ligger jo på C den disken eg må formatere og derfor mister eg alt som er på den. Men eg fikk bedskjed av en kompiss, å kjøpe meg eit ekstern harddiskkabinett. Som er ein overgang fra SATA til USB, og da kunne overføre alt til ein kompis sin disk. (han har og sercis pack 1 og kan derfor ikkje ha disken min i heller) så på prisene på komplett som var over 600kr, men så tok jeg med ein tur innpå MPX og fant denne Her og denne Her Kan noken hjelpe meg å finne ein rimleg ein, og er dette slik at ein kan gjøre SATA over til USB. Littrotete forklart av kompisen min Edit: Denne sa kompisen min var bra Her MVH Endret 27. september 2005 av norseson Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I windows XP SP1 kan du benytte mer enn 127 GB av en harddisk. Hvor er virusene på harddisken? Hvordan er partisjonene oppdelt? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Eg kunne ihvertfall ikkje ha meir enn 127GB harddisk, derfor måtte eg installere ein registerfil til å ordne dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå