ironman666 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Telefonen min lå på et bord i dag, og ca kl 09.15 såg jeg på klokka på telefonen. Da viste den 09.00. Såg så 5 min senere, den viste fortsatt 09.00 Prøve å gå inn på menyene, men telefonen hadde låst seg eller noe. Tok så ut batteriet og satt det inn igjen. Prøvde så å skru på telefonen. Men ingen reaksjon. Batteri-kapasiteten var ca 15-20%. HAr også prøvd å¨skru på telefonenen, mens den står i laderen, men nei. Noen som vet hva jeg kan gjøre??....veldig frustrerende...kjøpte min k750i for 3 mnd siden. Har også nyeste oppdatering, den som kom for et par veker siden. Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har du prøvd å holde power-knappen leeeenge inne (10-20 sek) ? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 koble til en lader og se hva som skjer. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Har prøvd å med lader og prøvd å holde inne knappen leeenge. Snakka med Sonyericsson og de ba meg sende inn telefonen til et Sony-Ericsson vertifisert versted. Merkelig dette...det må jo være en software-bug eller noe. Men dette er vel en garanti-sak kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå