Paihn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en Dell Inspiron XPS-gen2. Skjermen virker rimelig rå, men alle bilder blir kornete/kantete. Jeg har satt DPI til 96, og har sjekket om jeg har 32 bit. Har prøvd i alle oppløsninger, og det er godt synlig på 1920x1200 også. Det er mulig dette BARE er i explorer, men jeg tviler litt. Noen tips til hvordan dette fixes? Mvh Skram Lenke til kommentar
yokko Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en Dell Inspiron XPS-gen2. Skjermen virker rimelig rå, men alle bilder blir kornete/kantete. Jeg har satt DPI til 96, og har sjekket om jeg har 32 bit. Har prøvd i alle oppløsninger, og det er godt synlig på 1920x1200 også. Det er mulig dette BARE er i explorer, men jeg tviler litt. Noen tips til hvordan dette fixes? Mvh Skram Hmmm merkelig... hos meg er alt krystallklart! har 96 dpi, men foretrekker faktisk 120, fordi alt blir jo drittsmått... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har du prøvd å skru på cleartype? Lenke til kommentar
twb Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Last ned Dell Internet Explorer Scaling Utility. Hvis du ikke finner den under nedlasting for ditt system, så ligger den i alle fall under Inspiron 9300. Endret 27. september 2005 av twb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå