Aphelion667 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kjøpte i går en K750i med djuice nonstop. Syns den røde Entry-knappen er ganske irriterende. Er det mulig å få vekk denne på noen måte, og heller ha "More" knappen som i utgangspunktet skal være der? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Verksteder som www.unlockshop.no tilbyr denne tjenesten Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Og privatpersoner som har riktig utstyr. Er uansett ikke store jobben, du må bare huske å lagre alt du ikke vil miste på minnekortet før den leveres. Selve prosessen tar ca. 25 minutter Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Svjv er det ikke "more" knapp på k750i? To av kompisene mine har k750i, begge har "Meny" der, og min w800i har også dette. Litt småirriterende etter at jeg er vandt med å ha "Mer" fra tidligere SE telefoner. -Nicolai Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde entry på min T630. Men har netcom så jeg har ikke den røde entry knappen og de thema du ikke kan få sletta og bilder osv. Mne har enda noen jeg ikke får sletta da Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 unlockshop.no og gsmteknikk.no kan fjerne disse irriterende menyene for en slump penger. Hadde ikke ville ha endret den selv. Det er for risikabelt. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) edit: vekk Endret 2. oktober 2005 av ^Desloch Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 unlockshop.no og gsmteknikk.no kan fjerne disse irriterende menyene for en slump penger. Hadde ikke ville ha endret den selv. Det er for risikabelt. Det er da ikke risikabelt da... Eneste du trenger er en TMS 2i1 kabel, dette er gjort på 3 min med fulladet batteri, har selv gjort det på mange mobiler og hvis det slår feil, som det har gjort engang, har jeg bare tatt prosessen en gang til. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg og, har skjedd tull et par gangen, og hele telefonen har hengt seg. Men da har jeg bare gått igjennom hele prosessen igjen og alt funker fint etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå