Gå til innhold

Spillverket.no: Hvorfor ikke no-cd????

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så tabu å nevne "no-cd" på disse sidene?

Det er jo fullt ut lovlig og laste ned no-cd "filer" til eget bruk, så lenge du har spillet originalt! Jeg laster alltid ned no-cd "filer" når jeg kjøper meg nye spill. Det finnes en norsk LOVLIG side der du kan last ned det meste av no-cd "filer". Der står det henvist til pargraf ditt og datt at det er fullt lovlig.

Det er så kjekt å slippe å rote gjennom alle cd'ene når man skal spille, desuten slipper du og sitte og høre på en bråkete cd-rom som går i ny og ne.

OBS dette er ikke en oppfordring til og laste ned no-cd!!! Men bare for å høre deres grunn for å låse slike linker...

God helg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett og slett fordi folkene som styrer bruket ikke synes det er noe å diskutere.

Hvorvidt det er lovlig eller ei, er egentlig uinteressant så lenge hw.no forholder seg til reglene de nevnte folkene setter. Personlig synes jeg det er helt uproblematisk.

En grunn jeg husker ble brukt var "Det er ikke ønsket av utviklerene (referer til spillet, min anm.)", skrevet av TST, me thinks. Vet ikke om det er helt ordrett sitert.

Lenke til kommentar

Så, kent-hugo, da vet jo du hvor du får tak i no-cd crackene du trenger. Hva er vitsen med å prate om det i dette forumet når adminene har sagt at de ikke vil ha det her? Fordi du føler en slik ENORM trang til å sette inn linkene du har til nocd-cracks for å hjelpe andre? La det være da..det skader jo ikke deg på noen måte å drite i å poste linker.

Lenke til kommentar

Den 2002-08-16 14:44, kent-hugo skrev:

Hvorfor er det så tabu å nevne "no-cd" på disse sidene?

Det er jo fullt ut lovlig og laste ned no-cd "filer" til eget bruk, så lenge du har spillet originalt! Jeg laster alltid ned no-cd "filer" når jeg kjøper meg nye spill. Det finnes en norsk LOVLIG side der du kan last ned det meste av no-cd "filer". Der står det henvist til pargraf ditt og datt at det er fullt lovlig.

Det er så kjekt å slippe å rote gjennom alle cd'ene når man skal spille, desuten slipper du og sitte og høre på en bråkete cd-rom som går i ny og ne.

OBS dette er ikke en oppfordring til og laste ned no-cd!!! Men bare for å høre deres grunn for å låse slike linker...

God helg.

Har jeg lagt ut linker??? NEI!!! Var det det som var pointet mitt med denne tråden??? NEI!!! Les OBS en gang til.......

Hvis dere virkelig skal ha ros og ris sider så må dere !"#¤ tåle at folk vil ha en forklaring på HVOFOR ting skjer! Og hvis dette er kun en ROS side, så må dere fjerne RIS da....

Nok en God Helg!!!

Lenke til kommentar

Kan dere være så snill å slutte å kritisere oss for å ikke tåle å få ris? Hver gang noen kritiserer oss er det pga en som ikke engang jobber her som har svart. Vi som jobber her har fullt navn og "Gamer.no" i signaturen.

Så til saken: Jeg er litt lei av denne No-CD-diskusjonen, og trodde egentlig den var ferdig forrige gang jeg skrev en relativt lang post for begrunnelse. For å fatte meg i korthet: No-CD-patcher/cracker er ikke ulovlig, men det er ikke ønsket av utviklere og det tror jeg dere forstår. Slike patcher/cracker kan brukes til annet enn det er ment som, og vi støtter ikke opp under der her på Gamer.no. Vi driver en seriøs side, og er avhengig av at også forumet følger lover og regler, i tillegg til gode holdninger overfor produsenter og utviklere.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-16 15:42 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...