Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! Det var vel gjerne det han sa: at han hadde fått inspirasjon av den! det er jo ikke for ingenting at prosjektet heter Orac4 Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ligger litt under det som kvalifiserer å bli en etterfølger i mine øyne, men uansett synes jeg ikke det er så viktig så lenge kassa er bra og fin! hehe nei sant det kanskje men det skal litt tel for å bygge dette og mye små pirk, men min hensikt er ikke å konkurere med hans. men å bygge en som kanskje er bedre men uansett alle har rett til sine meninger Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! kjempe fint at du du vil gi meg inspirasjon til prosjektet mitt, men kunne du være så snill å ta vekk bildet tror du ? skal ikke bruke andres bilder i prosjektene ikke noe vondt ment men tror du skjønner hva jeg mener Endret 3. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe:P Har tatt bort bilde nå! Synes uansett du har gjort et mesterlig arbeid! Har ikke lest hele loggen skikkleig så fikk ikke med meg at du hadde gjort bekjentskap med den modden jeg viste menmen.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hehe:P Har tatt bort bilde nå! Synes uansett du har gjort et mesterlig arbeid! Har ikke lest hele loggen skikkleig så fikk ikke med meg at du hadde gjort bekjentskap med den modden jeg viste menmen.. hey, det gjør da ingenting, kan jo ikke få med seg alt bestandigt heller da tusen takk for komplimentet Endret 4. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Heisann folkens. er det noen som vet om noen ok steder å kjøpe plexi plater/biter hen ? tenkte da via nettet. gjærne et sted som har det meste av tykkelser og farger/typer Thanx Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Netshop selger vel kanskje farget plexi? Riktig? Endret 3. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Netshop selger vel kanskje farget plexi? Riktig? Ja det var et bra sted Takk skal du ha Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud planen er å få den bedre Den heter ikke Orac4 for ingenting he he Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud planen er å få den bedre Den heter ikke Orac4 for ingenting he he Vi gleder oss alle, bare prosjektnavnet Orac4 gir jo en viss ide om at du satser høyt her. Orac2 ville liksom ikke gitt samme forhåpningene, ville det? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Wow dette var vilt. Blir det noe i nærheten av tidenes casemod ORAC3 er du min gud planen er å få den bedre Den heter ikke Orac4 for ingenting he he Vi gleder oss alle, bare prosjektnavnet Orac4 gir jo en viss ide om at du satser høyt her. Orac2 ville liksom ikke gitt samme forhåpningene, ville det? sant det he he, kommer vel noen updates ettervert tenker jeg, jobber med saken Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg likte den hvite plexien som du dekka HK med Skal du ha noen lys under for å lyse den litt opp eller? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg likte den hvite plexien som du dekka HK med Skal du ha noen lys under for å lyse den litt opp eller? nja, er ikke helt umuligt men vi får se, alt jeg vet er at den skal ikke være hvit Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor kjøpte du den varmesaken til å bøye plexien med? Det var driit bra! Vurderer å prøve det selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Varmluftspistol for du på Clas Ohlson, Biltema, Jernia osv.. Eventuelt du kan varme opp i ovnen! Funker shitbra.. Edit: Oi, var visst ingen varmluftpistol.. =S Endret 4. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor kjøpte du den varmesaken til å bøye plexien med? Det var driit bra! Vurderer å prøve det selv Kan gi deg noen linker på det. varme beltet finner du her http://tapplastics.com/shop/product.php?pi...de8eada80ad1f2e omformeren finner du her http://www.sharperimage.com/us/en/catalog/..._Mn2d14nIT.BPHA basen lager du selv, det følger med bruksanvisning til det. kjempe fint invistering. Som jeg nevnte tidligere så får du en jevn og fin varme over hele biten du skal bøye. Dette klarer du ikke med en varmlufts pistol. Dette er den billigste løsningen, det er faktisk slike plexi bedrifter bruker også, bare litt mere avansert Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Varmluftspistol for du på Clas Ohlson, Biltema, Jernia osv..Eventuelt du kan varme opp i ovnen! Funker shitbra.. den ovnen hørtes ikke helt bra ut he he åssen fungerer det på punkt varming a Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var det varmebelte? Åååja.. Har et sånt et faktisk! Punktvarming er litt værre, men det funker helt greit. Personlig har ikke tilgang til så fælt mye verktøy og lignende, så jeg må ty til enklere metoder for å få ting gjort. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gleder meg til update.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå