opticus Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 sorry for nedetid på forvirra.com. diskkræsj Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 sorry for nedetid på forvirra.com. diskkræsj Kjipern, men worklog'en overlevde jo Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 sorry for nedetid på forvirra.com. diskkræsj du er tilgitt he he flytta hele dritten jeg, trodde serveren din hadde tatt kvelden eller noe Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Nydelig DJ-Sonic!Du kan dette med å arbeide med plexi ser jeg! ;)Detta kommer til å bli bra! Noen som har link til "originalen" til denne, som dere pratet på i førsten av denne workloggen? STÅ PÅ! faktisk første gangen jeg holder på med det Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 flytta hele dritten jeg, trodde serveren din hadde tatt kvelden eller noe den hadde jo forsåvidt det nice work forresten Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) update flyttet Endret 24. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 flytta hele dritten jeg, trodde serveren din hadde tatt kvelden eller noe den hadde jo forsåvidt det nice work forresten Takkar for komplimanget Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Ikke noe nytt siden sist? Jeg gler med til neste oppdate Vet du hvilket "tema" du skal ha i kassa? Tenkte liksom litt på siden du sa tidligere at fargen på vannet skulle være grønn, og så har du rød plexi i front. Vil det passe sammen? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ikke noe nytt siden sist? Jeg gler med til neste oppdate Vet du hvilket "tema" du skal ha i kassa? Tenkte liksom litt på siden du sa tidligere at fargen på vannet skulle være grønn, og så har du rød plexi i front. Vil det passe sammen? Nei, venter på noen krom deler som ikke har kommet ennå Front panelet og overall er det siste,, har vært litt stille i dag, har holdt på å bore opp noen muttere og slikt men håper det kan komme i morgen, hvis det gjør det så kommer det vel en update på søndag tenker jeg. Har ikke lyst til å legge ut en halv ferdig update men hvis det skulle drøye for lenge så må jeg jo finne på noe, kan jo altids bryte av litt og vise noe verktøy hehe tja, hadde jeg vært synsk så kunne jeg ha fortalt det men.... he he vi får vel håper det blir nice looking vel, hvis det skulle skjære seg helt så er det ikke rare jobben å bytte vannet, men tror det vil passe bra jeg , tiden vil vise, er vel egentlig like spent som deg der tenker jeg tema blir blankt og atter blankt med rød plexi og noe extra stæsj, vil helst slippe å blande for mange farger men tror den grønn fargen der vil passe til den røde. Kan jo egentlig ta en test på det, men da må jeg ofre 300 spenn Endret 30. september 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Dette prosjektet liker jeg.. Likte den rødfargen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Dette var VELDIG bra! Denne skal i mine innlegg Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Takkkar for alle komplimanger boys kjempe flott å se dere er innom å glaner, det er da det er morsomt å holde på, (få inspirasjon) he he Takk enda en gang Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Digg å se dette! Du har skills! Hvor kjøpte du de kule knappene i front panelet ditt? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Digg å se dette!Du har skills! Hvor kjøpte du de kule knappene i front panelet ditt? Takkar Kjøpte dem på RS komponenter, de er litt dyre men er verd det i lengden, de har en utrolig bra finnish Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) update flyttet Endret 24. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 , dette blir som orac 3 detta!, bare at det er 4'ern! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 , dette blir som orac 3 detta!, bare at det er 4'ern! som sagt, basisen er blitt brukt men hva med resten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ligger litt under det som kvalifiserer å bli en etterfølger i mine øyne, men uansett synes jeg ikke det er så viktig så lenge kassa er bra og fin! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 fy søren dette blir bra ser helt rått ut med de kablene! Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Stilig prosjekt dette her! har sett noe lignende på bit tech, som du sikkert har fått inspirasjon fra Stilig med de dusjledningene som sleeving til kabler legger med et bilde av modden jeg synes lignet! kanskje du kan få litt inspirasjon! Endret 2. oktober 2005 av Markussr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå