VegardStr Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 nice prosjekt. stå på. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ekstremt nice arbeid du har gjordt her! Stå på! Looking sweeet. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Det er ikke grenser på hvor mange ganger jeg kan takke for komplimanget. Det viser jo litt på åssen kvalitet det er på blods brødrene her som sagt, kjempe fint at dere stikker en tur innom og titter Ps. holder foresten på med neste update Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ser ut som forvirra er nede.... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 pokker ! jeg fryktet noe sånt. Da tar jeg og kjører opp web serveren min i steden men det kan ta litt tid, skal også kjekke om hvordan det er med plass på chello siden min. Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Forvirra kommer sikkert opp igjen om ein stund... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 er det ikke på tide den snart kommer opp igjenn nå a er det noen som vet om en gratis web server plass ? mener det var en som nevnte noe om sol eller noe, men finner ikke noen link på sol jeg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 er det noen som vet om en gratis web server plass ? Home.no, og start.no Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 er det ikke på tide den snart kommer opp igjenn nå a er det noen som vet om en gratis web server plass ? mener det var en som nevnte noe om sol eller noe, men finner ikke noen link på sol jeg Jeg bruker photobucket.com til hostingen av min worklogg, prøv det du! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 er det ikke på tide den snart kommer opp igjenn nå a er det noen som vet om en gratis web server plass ? mener det var en som nevnte noe om sol eller noe, men finner ikke noen link på sol jeg Jeg bruker photobucket.com til hostingen av min worklogg, prøv det du! Takkar for tipset da prøver jeg og ser der Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 har et spørsmål, hva skjer hvis jeg editerer (trykker på edit knappen) betyr det at jeg kan ta vekk og legge til bilder og slikt på det som, allerede igger der ? det vil ikke legge seg sm et nytt innlegg liksom ? sorry men har ikke så mye greie på det her inne. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 har et spørsmål, hva skjer hvis jeg editerer (trykker på edit knappen) betyr det at jeg kan ta vekk og legge til bilder og slikt på det som, allerede igger der ? det vil ikke legge seg sm et nytt innlegg liksom ? sorry men har ikke så mye greie på det her inne. Ved å trykke edit-knappen redigerer du innleggene dine ja Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 har et spørsmål, hva skjer hvis jeg editerer (trykker på edit knappen) betyr det at jeg kan ta vekk og legge til bilder og slikt på det som, allerede igger der ? det vil ikke legge seg sm et nytt innlegg liksom ? sorry men har ikke så mye greie på det her inne. Ved å trykke edit-knappen redigerer du innleggene dine ja takk tror jeg må se å få gjort noe med de bildene, ser ut til å drøye den serveren hans. kan ikke ha det sååå ustabilt Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Du kan godt få hoste bilder hos meg Send meg pm hvis du er intr! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Du kan godt få hoste bilder hos meg Send meg pm hvis du er intr! har fått fiksa det nå Men tusen takk for at du spurte og nå. adder jeg en ny update Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Cant wait! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) update flyttet Endret 24. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Nydelig DJ-Sonic! Du kan dette med å arbeide med plexi ser jeg! ;)Detta kommer til å bli bra! Noen som har link til "originalen" til denne, som dere pratet på i førsten av denne workloggen? STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) UpdateProsjekt Front Panel Me like! Liker fremgangen, blir det mye rød plexi i modden eller? Endret 18. oktober 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Nydelig DJ-Sonic!Du kan dette med å arbeide med plexi ser jeg! ;)Detta kommer til å bli bra! Noen som har link til "originalen" til denne, som dere pratet på i førsten av denne workloggen? STÅ PÅ! Have a look here! Endret 30. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå